کرمانشاه/

معرفی700 میلیارد تومان طرح به صندوق توسعه ملی در حوزه گردشگری

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی اسلامی شهرستان جوانرود گفت: در کشور 700 میلیارد تومان طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شده است که سهم استان کرمانشاه 77 میلیارد تومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ درویش امیری در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی بین راهی شهرستان جوانرود گفت: صنعت گردشگری در کشور فراگیر شده است و با تغییر نوع نگاه اقتصادی به این صنعت در سال جدید از منابع صندوق توسعه ملی نیز سهمی را برای صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته اند.

وی با بیان اینکه در کشور 700 میلیارد تومان طرح به صندوق توسعه ملی معرفی شده است، افزود: تا کنون 77 میلیارد تومان تسهیلات از محل این صندوق برای طرح های نیمه تمام استان کرمانشاه لحاظ شده است و استان می تواند تا سقف 220 میلیارد تومان از تسهیلات این صندوق برای طرح های با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی در صنعت گردشگری بهره مند شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری جزو برنامه های سازمان است، گفت: نیاز داریم زیرساخت های اینچنینی برای توسعه بخش گردشگری استان ایجاد شود.

وی افزود: شهرستان جوانرود با توجه به جاذبه های متعدد گردشگری نیازمند ایجاد مجتمع های رفاهی و اقامتی متعدد است.

علی فعله گری زود بازده بودن و سرعت بازگشت سرمایه در حوزه گردشگری را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران دانست و ادامه داد: سیاست ما توسعه زیرساخت های گردشگری است و در این راستا از سرمایه گذاران بخش خصوصی با اولویت سرمایه گذاران بومی بیشترین حمایت را می کنیم.

مجتمع رفاهی بین راهی اسلامی با سرمایه گذاری 900 میلیون تومان در شهرستان جوانرود با 1500 متر فضا شامل رستوران، سرویسهای بهداشتی است.

برچسب ها: کرمانشاه ، صندوق ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.