شبكه دو به "پابوس" خاندان كرامت می‌رود

برنامه «پابوس» در دهه كرامت در پنج شب اول از حرم حضرت معصومه(س) و در پنج شب دوم از حرم امام رضا(ع) به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، سیدعبدالرضا رضوی گفت: برنامه «پابوس» در دهه كرامت در پنج شب اول از حرم حضرت معصومه(س) و در پنج شب دوم از حرم امام رضا(ع) به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

وی افزود: برنامه «پابوس» به مناسبت دهه كرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع‌) از شبكه دو سیما پخش می شود و هر روز به یكی از سجایا و سیره عملی این خواهر و برادر بزرگوار می‌پردازد.

مجری این برنامه خاطرنشان كرد: در دو شب گذشته كه این برنامه به روی آنتن رفت میزبان حجت الاسلام آقا علی پناه و حجت الاسلام سعیدی آریا بودیم كه به ترتیب پیرامون «ولادت و فضائل اخلاقی حضرت فاطمه معصومه(س) » و «سیره رفتاری و كرداری خانوادگی از منظر بانوی آب و آیینه» صحبت شد.

وی ابراز كرد: در سومین قسمت این برنامه كه امشب از شبكه زندگی پخش می شود، حجت الاسلام دكتر رفیعی حضور خواهند داشت تا درخصوص بحث اخلاقی و خانوادگی از دیدگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) مطالبی را برای مخاطبان بازگو كنند. همچنین این برنامه در پنج شب اول، از حرم حضرت معصومه(س) پخش می شود و از سه شنبه به مدت پنج شب از حرم حضرت امام رضا(ع).

«پابوس» كاری از گروه معارف شبكه دو سیماست كه سعید پورفرج، تهیه كنندگی این ویژه برنامه دو قسمتی را به عهده دارد و مهدی ریوندی نیز در سمت كارگردانی آن فعالیت می كند. سیدعبدالرضا رضوی نیز اجرای برنامه را به عهده خواهد داشت. این برنامه هرشب از ساعت 23:45 به مدت 40 دقیقه به روی آنتن شبكه دو می رود.


انتهای پیام /اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار