مدیر عامل سازه مرکب :

از ورود نام شرکتمان به لیست تحریمها شوکه شدیم / مطالبی در دلایل تحریم عنوان شده که هیچ اطلاعی از آن نداریم

علی غلامی گفت : وزارت خزانه داری امریکا دلایلی را برای ورود نام شرکت سازه مرکب به لیست تحریمها اعلام کرده است که ما هیچ اطلاعی از آنها نداریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،علی غلامی گفت : وزارت خزانه داری امریکا دلایلی را برای ورود نام شرکت سازه مرکب به لیست تحریمها اعلام کرده است که ما هیچ اطلاعی از آنها نداریم.

علی غلامی مدیر عامل یکی از شرکتهایی که روز گذشته در لیست جدید تحریمهای آمریکا قرار گرفت ، به ایران خبر گفت : اضافه کردن افراد و گروهها به لیست تحریمها چیز جدیدی نیست و بیشتر از آنکه علت آن به ما مربوط شود در سیاستهای کلان قابل بررسی است .


مدیر عامل شرکت سازه مرکب گفت : حوزه عملیاتی شرکت مشخص است و سابقه روشنی نیز داریم؛ اصل کار ما در زمینه کامپوزیت است و بیشتر  فعالیتمان در این اواخر به امور ساختمانی معطوف بوده ، لذا حتی نمی توانیم درک کنیم که چرا نام شرکت ما در لیست این تحریمها قرار گرفته است.


غلامی در ادامه تاکید کرد : تنها چیزی که می توانم بگویم این است که یک گروه خاص در آمریکا با دروغ پردازی برنامه های خاص خود را دنبال می کنند و این وسط  ما تنها از این دلایل عجیب و غریب متعجب شده ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار