پلمپ بیش از 10 واحد صنعتی آلاینده در یک ماه گذشته

رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین از پلمپ بیش از 10 واحد غیر مجاز در مرداد ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران(سامات) ، منصور گل محمدی رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین با اعلام اين خبر گفت : ماموران اجرایی اداره حفاظت محيط زيست شهرستان ورامین در ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی بیش از 10 واحد غیر مجاز و آلاینده را پلمپ کردند.

وی به شکایات واصله از شهروندان ساکن در محل و نیز شناسایی واحد های غیر مجاز در طی گشت و پایش ماموران اجرایی اشاره کرد و افزود: طی چند نوبت بازدید و اخطاریه به این واحد ها تذکرات لازم جهت تعطیلی و انتقال به محل مناسب داده شد، که به دلیل بی توجهی این  واحدهای آلاینده  درنهایت بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست پلمپ شدند.

گل محمدی با بیان اینکه در راستای صیانت ازمحیط زیست و حفظ سلامت مردم با فعالیت هرگونه واحد آلاینده در این شهرستان برابر قانون برخورد خواهد شد خاطر نشان کرد: این قبیل واحد ها در نهایت طی زمانبندی مشخص و با نظر سازمان حفاظت محیط زیست به شهرکهای صنعتی مصوب منتقل و فعالیت آن ها ساماندهی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلمپ ، آلاینده ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار