تعریف و تمجید ابراهیم نبوی طنز پرداز ضدانقلاب از علی جنتی

اما این عملکردها در وزارت فرهنگ و ارشاد باعث می شود که ضدانقلاب را به سر ذوق و شوق آورده و در وصفش این چنین سخن می گویند!

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران پس از انتشار یک رمان که نویسنده هتاک آن ، به چهره های مطرح شیعه جسارت روا داشته بود و پس از صدور مجوز برای چند کتاب از سویی برخی حامیان فتنه ۸۸ این بار نیز؛ کتابی با مجوز وزارت ارشاد رونمایی شد که درباره یکی از شاعران و نویسندگان ضد انقلاب ساکن در خارج از کشور است .

اقای ( ا - خ )  کسی که در آثارش، بارها به نظام، اسلام، امام و انقلاب تاخته و به آن توهین روا داشته است. حتی وی در پرونده کاری‌اش، حمایت از خواننده هتاک به امام هادی(ع) را نیز دارد!

در هفته گذشته وزیر ارشاد از اقدام قابل تأمل دیگری نیز رونمایی کرد و آن، اهدای کارت هنر به خواننده‌ حامی فتنه در مراسم دهمین سالگرد تأسیس صندوق اعتبار هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران بود.

رفتار علی جنتی در این مراسم و در حالی که همراه محمدرضا شجریان وارد تالار وحدت می‌شد، آشکارا نشان داد که  ظاهراً  خواننده‌ای که پس از فتنه ۸۸ پای ثابت همیشگی برنامه‌های رسانه‌های ضدایرانی بی‌بی‌سی‌ فارسی و صدای آمریکا و ... است اینچنین مورد احترام و ارج آقای وزیر قرار گیرد.

شجریان که در فتنه ۸۸ علناً نظام را به تقلب متهم کرده و در مصاحبه‌های مختلف با رسانه‌های بیگانه، بارها و بارها علیه نظام و انقلاب گزافه‌گویی و دروغ‌پردازی کرده است، آنچنان مورد ارج و قرب قرار می‌گیرد که تعجب بسیاری از جمله آن‌ور آبی‌ها هم را برمی‌انگیزاند.

شاید توجیه برخی دست‌اندکاران این وزارتخانه  این باشد که باید با برخی اقدامات اینچنینی، این افراد را به نظام بازگرداند، اما آیا واقعاً این اقدامات تأثیری بر این افراد گذاشته است و یا اینکه آنان همچنان بر روند اشتباه گذشته‌شان پافشاری دارند.

متأسفانه برخی سیاست‌های امروز وزارت ارشاد دلسوزان انقلاب و به‌ویژه رهبر معظم انقلاب را هم نگران کرده، به طوری که ایشان در دیدار چندی پیش اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به آن هشدار داده و می‌فرمایند: «بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولان فرهنگی توجه داشته باشند که چه می‌کنند. با مسائل فرهنگی نمی‌توان شوخی کرد، بی‌ملاحظگی نمی‌شود کرد...»

اما این عملکردها در وزارت فرهنگ و ارشاد باعث می شود که  ضدانقلاب را به سر ذوق و شوق آورده و در وصفش این چنین سخن می گویند؟!







برچسب ها: ارشاد ، وزارت ، فرهنگ ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.