مشخصات تبلت اکسپریا Z3 کامپکت سونی

سونی قصد دارد تا با معرفی یک تبلت جدید پا به دنیای تبلت های سایز متوسط بگذارد، محصولی که اکسپریا تبلت Z3 کامپکت نامیده شده است و قرار است در نمایشگاه IFA برلین که تا چند روز دیگر شروع می شود، معرفی شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روز گذشته اطلاعاتی از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که شامل برخی از مشخصات فنی Z3 کامپکت می باشد، پردازنده استفاده شده در این تبلت همان پردازنده ی به کار رفته در تبلت Z2 می باشد با این تفاوت که فرکانس کاری آن بیشتر شده است، در کنار این پردازنده سونی از سه گیگابایت رم در این تبلت استفاده کرده است و همچنین 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و قابلیت پشتیبانی از میکرو SD برای آن تعبیه شده است.

صفحه نمایش به کار رفته در این تبلت 8 اینچی از نوع Triluminos با رزلوشون 1920 در 1080 پیکسل و مجهز به موتور پردازش تصویر X-Reality می باشد همچین برروی آن از یک پوشش ضد بازتاب برای بهدود کیفیت صفحه نمایش در زیر نور آفتاب استفاده شده است، این محصول نیز مانند تمامی محصولات خانواده ی Z سونی ضد آب می باشد.

همچنین دوربین به کار رفته در ان یک دوربین 8 مگاپیکسلی Exmor RS است و از NFC و بلوتوث نسخه ی 4 در آن استفاده شده است، سونی از یک باتری 4500 تا 5000 میلی آمپری برای تامین انرژی مورد نیاز این تبلت استفاده کرده است. اطلاعات دیگری از این محصول از جمله قیمت و زمان عرضه ی آن به بازار عرضه نشده است و باید تا نمایشگاه IFA2014 منتظر ماند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار