افرادی که ممنوع المنبر هستند!

هر روز گوشه ای از توطئه ها و عقیده باطل گروه مذکور آشکار می شود. آنها همان کسانی هستند که باعث به وجود آمدن افراطیون حامل پرچم های سیاه و خونریزان مدعی اسلام شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، قائم مقام وزیر اوقاف مصر عقاید سلفی ها را باطل دانست و تأکید کرد: این گروهها باعث به وجود آمدن افراد خونریز مدعی اسلام و حاملان پرچم های سیاه شده اند.

 

پایگاه خبری شبکه العالم در این باره نوشت: "صبری عباده" با نفی هر گونه توافقی میان وزارت اوقاف و گروه موسوم به "الدعوه السلفیه" مصر برای بازگشت مبلغان آنها به منابر تأکید کرد: به افرادی که دارای افکار افراطی و نژادپرستانه باشند مجوز حضور در منابر داده نخواهد شد.


قائم مقام وزیر اوقاف مصر با انتقاد از ادعاهای مطرح شده درباره صدور مجوز خطابه برای افراد گروه "الدعوه السلفیه" افزود: هر روز گوشه ای از توطئه ها و عقیده باطل گروه مذکور آشکار می شود. آنها همان کسانی هستند که باعث به وجود آمدن افراطیون حامل پرچم های سیاه و خونریزان مدعی اسلام شده اند.


وی تأکید کرد: در صورتی که آنها خواستار مبارزه فکری با داعش هستند، بدانند که الازهر مملو از علمای بزرگ و محققان برجسته است که شایستگی آن را دارند ابتدا افکار گروه افراطی "الدعوه السلفیه" و سپس گروه "داعش" را تصحیح نمایند، و در صورتی که آنها می خواهند به روش نظامی با داعش بجنگند، بدانند که مصر ارتش و نیروهای مسلح دارد و قادر به نابودی این گروه تروریستی است.

برچسب ها: افراد ، ممنوع ، المنبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار