عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

اجرای مسکن اجتماعی و اتمام پروژه های نیمه تمام از دغدغه‌های هفته دولت است/ تکمیل مسکن مهر تا پایان سال 93

حامد قادرمرزی با بیان اینکه تمام تلاش دولت براین است که تمام پروژه‌های نیمه ‌تمام مسکن مهر دولت دهم تا پایان سال 93 به اتمام برسد و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد افزود: در هفته دولت طرح مسکن مشارکتی و زمان اجرای آن اعلام خواهد شد.

حامد قادرمرزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح مسکن اجتماعی بعنوان طرح ویژه دولت یازدهم جایگزین مسکن مهر در زمینه حمایت از اقشار نیازمند تدوین خواهد شد.

وی در راستای اعلام جزئیات طرح مسکن اجتماعی خاطرنشان کرد: وزیر محترم راه و  شهرسازی در هفته دولت همزمان با رونمایی از این طرح جزئیات اجرایی آن را در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد.

نماینده مردم کردستان/ قروه عنوان کرد: تعداد زیادی از مساکن مهر به اتمام رسیده و آماده تحویل است و تعدادی هم در آستانه هفته دولت در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قادر مرزی با بیان اینکه برنامه اولیه دولت و وزارت راه و شهرسازی طی یکسال گذشته تلاش برای تکمیل فعالیتها خرد در عرضه مسکن مهر پروژه‌های نیمه‌تمام بوده است اظهار داشت: مسکن اجتماعی با توجه به شرایط و مقتضیات اجتماعی و اقتصادی می‌تواند الگوی مناسب و راه‌گشای حل برخی از دغدغه‌های تامین مسکن اقشار مختلف مردم باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت ها مسکن اجتماعی از دغدغه‌های دولت است افزود: بخشی از آن توسط متقاضیان به طور مشارکتی تدوین می‌شود.

قادرمرزی یادآو.ر شد: قطعا طرح مسکن اجتماعی حمایتگر اقشار آسیب‌پذیر خواهد بود.

وی افزود:امید است  مسکن اجتماعی در پاییز امسال اجرایی شود و تا سال 94 هیچ مسکن مهر نیمه تمامی باقی نماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، اجتماعی ، زمین ، خانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
با سلام وام واسه ساخت مسکن به ما جوونا که دست بکار ساخت مسکن شدیم وام مسکن نمیدید
آخرین اخبار