معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اقتصاد مقاومتی اتکا به سرمایه‌های داخلی برای صیانت از کشور است/ حمایت از نشریات مروج همبستگی ملی می‌آورد

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بحث اقتصاد مقاومتی به منزله اقتصاد جنگی نیست، بلکه اقتصاد درون‌زا و اتکا به سرمایه‌های داخلی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، دکتر حسین انتظامی در نشست هم اندیشی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران رسانه‌ها گفت: به موضوع دفاع مقدس به عنوان گفتمان مقاومت نیاز بیشتری داریم. در کنار این بحث، موضوع اقتصاد مقاومتی است که به منزله اقتصاد جنگی نیست، بلکه اقتصاد درون‌زا و اتکا به سرمایه‌های داخلی است که کشور را در مقابل تهدیدات خارجی صیانت می‌کند.

 معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اصحاب رسانه گفت: کارگروهی تشکیل شود تا در گفتمان‌سازی و همفکری کمک کنند.   
 
وی افزود:  بحث تاثیرگذار و اثربخش که مثل بحث غزه است باید در اولویت به منظور گفتمان مقاومت قرار بگیرد.   
 
دکتر حسین انتظامی تصریح کرد: مواردی است که باید همراه با تولید محتوا با تولید بودجه همراه باشد که ویژه‌نامه‌هایی که در این زمینه حرکت می‌کنند، ما به عنوان دستگاه دولتی حمایت‌های مادی و معنوی را در حد وظیفه انجام می‌دهیم. ضمن اینکه در بسته حمایتی در ابتدای سال جهت گیری‌هایی باید انجام شود.   
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نشریه‌هایی هستند که اگر در حوزه‌های قرآن، فرهنگ، ایثار و شهادت، ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی_ اسلامی به جای غربی، نشریات مروج همبستگی ملی و ترویج زبان و ادبیات فارسی اگر فعالیت کنند، مورد حمایت قرار می‌گیرند و اگر در این حوزه ۶۰ درصد موضوعاتشان در مباحث فوق باشد، یارانه به آن‌ها تعلق می‌گیرد. بر نقش اهل تسنن و عوام مثل بلوچ‌ها، ترکمن‌ها و عرب‌ها باید در دفاع مقدس تمرکز بیشتری داشته باشیم و اگر این موضوعات در اولویت قرار بگیرد، یارانه به نشریه تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار