یعقوبی سرزده وارد می شود!

بازدید سرزده یعقوبی کارشناس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به منظور نظارت بر عملکردروابط عمومی های فدراسیون های ورزشی صورت گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یعقوبی با حضور در فدراسیون نابینایان وبازدید امکانات روابط عمومی این فدراسیون در نشستی صمیمانه با محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون گفت: هدف کلی از بازدید و نظارت فدراسیون‌های ورزشی رعایت شاخصه های مد نظر از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و ارائه خدمات مناسب به روابط عمومی‌ها است.

کارشناس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: اتفاق خوبی که به زودی در این مرکز به عنوان مرجع خواهد افتاد ابلاغ اساسنامه روابط عمومی‌ها با امضای شخص وزیر است وابلاغ آن به صورت تاکیدی به فدراسیون‌های ورزشی. است.

وی بیان اذعان داشت: با رعایت همه جوانب و شاخصه‌های مدنظر توانستیم رضایت کامل وزیر ورزش و جوانان را در خصوص جایگاه و عملکرد روابط عمومی‌ها در فدراسیون‌های ورزشی را جلب کنیم که به همین دلیل مازیار ناظمی به عنوان مدیر روابط‌عمومی و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان موفق به هماهنگی جهت تصویب این اساسنامه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار