رهقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکره‌ای با هیچ مربی برای جانشینی ابراهیم‌زاده نداشته‌ایم/جدایی رحمتی از پیکان صحت ندارد

سرپرست باشگاه پیکان تهران گفت: هیچ اولتیماتومی به ابراهیم‌زاده داده نشده است و امیدوارم با حضور این مربی در تیم بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.

رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما با هیچ مربی‌ مذاکره‌ای نداشته‌ایم و ابراهیم‌زاده همچنان مربی تیم پیکان تهران است و قصد تعویض وی را هم نداریم.

سرپرست باشگاه پیکان تهران درباره مذاکره با چند مربی برای جانشینی ابراهیم‌زاده گفت: این موضوع صحت ندارد و ما با هیچ مربی مذاکره نداشته‌ایم و امیدواریم با ابراهیم‌زاده بتوانیم نتایج بسیار مناسبی را در هفته‌های آینده کسب کنیم.

وی همچنین درباره عملکرد نامناسب تیم در 6 هفته لیگ بیان داشت: بازیکنان خوبی را حذف کرده‌ایم و آنها موقعیتهای خوبی برای گل زدن دارند اما نمی‌دانم چرا موقعیتهای بازیکنان تبدیل به گل نمی‌شود و گل نزدن تیم پیکان باعث شده است تا به اینجا عملکرد نامناسبی را از خود به جای بگذارند.

رهقی درباره وضعیت محمد نصرتی، میلاد نوری و جهانگیر عسگری تصریح کرد: بعد از مسئله درگیری نوری و نصرتی با یکدیگر این دو بازیکن طی جلسه‌ای کدورت‌ها را کنار گذاشتند و در تمرینات حاضر شدند ولی جهانگیر عسگری همچنان تمرین نمی‌کند و به وضعیت این بازیکن در این هفته رسیدگی خواهیم کرد و طی 2 روز آینده جواب نهایی داده می‌شود.

رهقی درباره اینکه شایعه جدایی رحمتی در نیم فصل از پیکان صحت دارد یا خیر عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و مهدی رحمتی خیلی جدی به بازی در تیم پیکان ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار