اعلام جزئیات دوره‌‌های مجازی دانشگاه پیام نور/ اسامی رشته‌ها و نحوه برگزاری کلاس

جزئیات تحصیل در دوره‌‌های مجازی دانشگاه پیام نور به همراه اسامی رشته‌ها و نحوه برگزاری کلاس‌ها اعلام شد.

نصیر‌زاده مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد و چند رسانه‌ای دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جزئیات تحصیل در دوره‌‌های مجازی دانشگاه پیام نور به همراه اسامی رشته‌ها و نحوه برگزاری کلاس‌ها اعلام شد. در رشته الهیات و معارف اسلامی در گرایشهای اخلاق اسلامی، فلسفه اخلاق، تاریخ تشیع، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، اصول دین و معارف علوی، آمار ریاضی، آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیای طبیعی اقلیم‌شناسی در برنامه ریزی محیطی، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، زبان و ادبیات عربی گرایش ادبیات عربی، تاریخ تاریخ ایران در دور اسلامی، زبان‌شناسی همگانی، آموزش زبان فارسی، علوم تربیتی در دو گرایش تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت اسلامی، علوم کتابداری و اطلاع رسانی، حسابداری، مدیریت فناوری اطلاعات، آموزش محیط زیست، مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک، مدیریت اجرایی بازاریابی و صادرات، ریاضی محض در سه گرایش جبر، هندسه، آنالیز، ریاضی کاربردی در دو گرایش آنالیز عددی و تحقیق در عملیات، مهندسی صنایع در گرایشهای صنایع، مدیریت سیستم و بهره وری، سیستمهای اقتصادی اجتماعی، مهندسی شیمی بیوتکنولوژی، مهندسی عمران گرایش راه و ترابری همچنین سازه‌های هیدرولیکی، کامپیو‌تر در گرایش نرم افزار، اقتصاد کشاورزی و پژوهش هنر از جمله رشته‌هایی هستند که دانشگاه پیام نور ۱۱۰ مرکز و واحد مجری اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. 
 
وی با بیان اینکه این رشته‌ها صرفاً در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد، خاطر نشان کرد: دانشجویان پذیرفته شده در دوره‌های مجازی لازم است صرفاً در این دوره‌ها آموزش ببینند مگر در مواقعی که استاد اعلام کند در برخی درس‌ها کلاسهای سنتی برگزار شود. 

وی گفت: دانشجویان سنتی هم از خدمات مجازی دانشگاه پیام نور می‌توانند بهره ببرند، چون برخی دروس مشترک و غیرمشترک به صورت مجازی میان دانشجویان هر دو گروه برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در حال حاضر ۴۵۰۰ دانشجوی صرفاً مجازی در کار‌شناسی ارشد دارد، اظهار داشت: در کل ۲۳ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور در مقطع کار‌شناسی ارشد از دوره‌های مجازی بهره می‌برند. 

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور نسبت به چند سال گذشته پهنای باند را افزایش داده و هیچ محدودیت سرعتی در برگزاری این دوره‌ها وجود ندارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محسن محمدی فرد
۱۸:۳۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
من 34 سال دارم. فوق دیپلم هستم. در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا کار می کردم. در سال 90 تصادف شدیدی کردم و همسرم در آن تصادف فوت نمود. در آن تصادف مقداری از جمجمو ور داشتن. در آن سال که تصادف کردم میخواستم در کنکور شرکت کنم و ادامه تحصیل بدهم چون علاقه شدیدی به درس خواندن دارم. من با دست راست مینوشتم ولی الان ازکار افتاده شده میخواستم راهنمایی کنید من چطور میتوانم کنکور بدم چطور میتوانم در دانشگاه مجازی پیام نور ادامه تحصیل بدهم. آیا دانشگاه مجازی کنکور دارد. شهریه اش چقدر است. ممنون میشم جواب بدید.
آخرین اخبار