علیزاده طباطبایی پیش از ورود به دادگاه در جمع خبرنگاران:

مصاحبه کیهان لندن با مهدی هاشمی را تکذیب می‌کنم/ دفاعیات موکلم در جلسه امروز هم ادامه دارد

وکیل مهدی هاشمی در خصوص مطلبی که به نقل از موکلش در "کیهان لندن" منتشر شده است اظهار داشت: انتشار این مطالب و مصاحبه با موکلم را تکذیب می‌کنم و قطعا دست‌هایی پشت پرده این داستان هستند و هر روز مطلب جدیدی را جعل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  "سیدمحمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" در حاشیه ورود به ششمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات موکلش در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز ادامه دفاعیات متهم و وکیل مطرح می‌شود و فکر می‌کنم چند جلسه طول بکشد.
 
وی افزود: روند دادگاه به صورت طبیعی و روال دادگاه‌های معمولی را دارد.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه چرا قرار است در فیس‌بوک در خصوص این دادگاه اطلاع رسانی کنید گفت: ما در فیس‌بوک مطالبی را می‌آوریم که علیه موکلم در رسانه‌ها مطرح شده است و درباره دادگاه مطلبی مطرح نمی‌کنیم.
 
وی در خصوص مطلبی که به نقل از مهدی هاشمی در "کیهان لندن" منتشر شده است اظهار داشت: انتشار این مطالب و مصاحبه با موکلم را تکذیب می‌کنم و قطعا دست‌هایی پشت پرده این داستان هستند و هر روز مطلب جدیدی را جعل می‌کنند.  
 
وی در خصوص مطالبی که در این نشریه منتسب به مهدی هاشمی شده بود و مهدی هاشمی خود و پدرش را مخالف ولایت فقیه اعلام کرده بود گفت: کاملا مشخص است که دست انگلیس پشت این قضیه بوده است و اگر درایت آیت‌الله هاشمی نبود اتفاقات سال 1332 رخ می‌داد.  
 
وی گفت: من همه این مطالب را تکذیب می‌کنم و این‌ها سندسازی‌های است و سرویس‌های امنیتی پشت آن هستند.  
 
ابوالمعالی دیگر وکیل متهم مهدی هاشمی هم دقایقی پس از علیزاده طباطبایی وارد دادگاه شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، متهم ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار