ترک همدانی:

اتهام مرتضوی اختلاس و تصرف غیرقانونی اموال دولتی است/ مجلس شورای اسلامی هم شاکی است

وکیل جمعی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی گفت: مطابق اصل104 قانون تامین اجتماعی جرم رئیس سابق این سازمان اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که مجلس شورای اسلامی هم در این پرونده شاکی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "مصطفی ترک همدانی" وکیل جمعی از کارگران شاکی در پرونده تامین اجتماعی در حاشیه دادگاه "سعید مرتضوی" در جمع خبرنگاران گفت: پیش از این رئیس سابق تامین اجتماعی اعتقاد داشت که نظام باید به او مدال بدهد اما امروز امیدوارم او دیگر چنین تصوری را نداشته باشد.
 
وی ادامه داد: ما در پرونده رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی از طریق خبرگزاری‌ها و برخی دیگر از رسانه‌ها به اسناد و مدارکی دست پیدا کردیم و توانستیم شکایت خود را به صورت علنی ثبت کنیم.
 
وکیل شاکیان پرونده مرتضوی که خود نیز شاکی این پرونده محسوب می‌شود در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا این پرونده هم سرنوشت پرونده کهریزک را پیدا می‌کند یا خیر اظهارداشت: اصلا تصور نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد چرا که در پرونده کهریزک یک شاکی خصوصی وجود داشت اما در این پرونده شاکی خصوصی وجود ندارد و مد‌عی‌العموم می‌تواند ورود پیدا کند.
 
ترک همدانی گفت: مطابق اصل 104 قانون تامین اجتماعی اقدامات مرتضوی در حکم اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است البته اموال تامین اجتماعی دولتی نیست اما در حکم دولتی محسوب می‌شود.  
 
شاکی پرونده مرتضوی با اشاره به این که در این پرونده به غیر از ما به حقوق تعداد زیادی از کارگران تامین اجتماعی تعرض شده است تصریح کرد: در پرونده رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم شاکی است بنابراین امیدواریم دادسرا به این موضوع با جدیت ورود پیدا کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مرتضوی ، اختلاس ، اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار