ايلام/

فعالان فرش دستبافت و گلیم نقش برجسته ایلام گرد هم می‌آیند

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش دستبافت و گلیم نقش برجسته استان ایلام از برگزاری همایش اولین گردهمایی فعالان و ذی‌نفعان فرش دستبافت و گلیم نقش برجسته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،دکتر «علی نوری»، از برگزاری همایش «اولین گردهمایی فعالان و ذینفعان خوشه فرش دستبافت و گلیم نقش برجسته» خبر داد و گفت: این همایش با حضور مسئولان ارشد استانی، مدیران و روسای ادارات در روز سه‌شنبه مورخ یازدهم شهریورماه در محل سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای برگزار خواهد شد.

عامل توسعه خوشه صنعتی فرش دستباف و گلیم نقش برجسته با بیان اینکه این همایش با همت شرکت شهرک‌ها و جهاد دانشگاهی ایلام برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه محصولات فرش و گلیم، رونمایی از پورتال تخصصی فرش و گلیم، رونمایی فروشگاه مجازی فرش و گلیم و سایر دست‌بافته‌ها، افتتاح دفتر عاملیت خرید و فروش گلیم و فرش دستبافت و همچنین رونمایی از قالب‌های بسته‌بندی گلیم از برنامه‌های جانبی این همایش خواهد بود.

نوری اضافه کرد: این همایش با همکاری کمیته فرش استان شامل استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، شرکت فرش، پارک علم و فناوری، صنعت معدن و تجارت، همچنین فنی و حرفه‌ای به اجرا درخواهد آمد.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایلام ، فرش ، گلیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.