لیگ برتر فوتبال ساحلی؛

فیض: امتیاز لیگ برتر را حفظ می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه هف سمنان گفت: تیم هف سمنان با پیروزی مقابل لسمان خزر رودسر توانست به حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدوار شود.

سید فخرالدین فیض مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هف سمنان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم هف سمنان در گروه شمال رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی در رده ششم جدول حضور  دارد و با بازی روز جمعه با پیروزی که به دست خواهیم آورد می توانیم تا رده سوم صعود کنیم و امتیاز لیگ برتری خود را حفظ خواهیم کرد. تیم جوان و کم تجربه ای داریم البته با توجه به نتایج روز اول این تیم و مقایسه نتایج فعلی شایستگی حضور در لیگ برتر را داریم. در بازی گذشته خود مقابل لسمان مروارید خزر خیلی خوب ظاهر شدیم و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم. 

وی افزود: جمعه آینده با تیم صدر جدولی خزر رودسر که بسیار قدرتمند است و ما در سمنان در بازی رفت مقابل این تیم شکست خورده بودیم که با توجه به روحیه مضاعف تیم هف می توانیم در این مسابقه موفق شویم. 

وی در خصوص قابلیتهای استان سمنان برای برگزاری مسابقات ورزشی گفت: سمنان زیر ساختهای خوبی با توجه به نزدیک به تهران برای ورزش دارد و باشگاه هف سمنان توانایی آن را دارد با توجه به حضور در لیگ دسته 2 فوتبال، لیگ کاراته بانوان و آقایان، لیگ برتر فوتبال ساحلی و در آینده ای نزدیک سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کمک شایانی به ورزش کشور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار