ارومیه/

ماهواره اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم دشمنان است

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماهواره اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم دشمنان بوده که افول فرهنگ غربی در قبال استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای از پیامدهای اصلی آن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سرهنگ رحیم جهان‌بخش در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شده بود اظهار داشت: ماهواره اصلی‌ترین ابزار جنگ نرم دشمنان بوده که افول فرهنگ غربی و پیامد شوم در قبال استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای از پیامدهای اصلی آن است.

وی با تاکید بر بسیج تمام ارگان‌ها در برچیدن این پدیده ناموزون ضد فرهنگی، افزود: در صورتی که راهکارهای تئوری در مقابله با این پدیده شوم عملی نشود، فرهنگ ایرانی اسلامی اصیل، جای خود را به فرهنگ وارداتی غربی می‌دهد.

جهان‌بخش تصریح کرد: برنامه‌های ماهواره‌ای قصد سست کردن بنیان خانواده‌ها، غلبه بر ارزش‌ها و از بین بردن ارزش‌های اسلامی را برعهده دارند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: برخورد جدی و اصولی با این ابزار تبلیغاتی می‌تواند زمینه استحکام بخشی به کانون گرم خانواده را فراهم و از پیامدهای منفی و شوم هجمه‌های دشمنان برای غلبه بر ارزش‌ها کاهش داد.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید تهدیدات، آسیب‌ها و استفاده از این تجهیزات را جدی گرفته و با هوشیاری و دقت کامل به امنیت محیط زندگی خود کمک کنند.

جهان‌بخش جلوگیری از الگو شدن ایران اسلامی برای دیگر کشورها به‌خصوص کشورهای منطقه و تضعیف بنیان‌های هویت‌ساز ایران اسلامی، به چالش کشیدن ثبات و امنیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در ایران و تضعیف وحدت ملی به خصوص وحدت اقوام و مذاهب در کشور را از مهم‌ترین اهداف دشمنان در قالب برنامه‌های ماهواره‌ای برشمرد.

برچسب ها: پلیس ، امنیت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.