ارومیه/

کشف بیش از 3 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف سه کیلو و 75 گرم مواد مخدر در آذربایجان غربی طی 2 عملیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری که در سالن جلسات نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: در پی عملیات مختلف کشف مواد مخدر در آذربایجان غربی رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در یکی از این عملیات‌ها که در شهرستان ماکو به اجرا در آمد ماموران نیروی انتظامی موفق به شناسایی محل فعالیت 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در بازرسی از محل مذکور در شهرستان ماکو یک کیلو و 375 گرم حشیش کشف و در این زمینه 2 نفر دستگیر شد.

وی گفت: در عملیاتی مشابه که در شهرستان شاهین‌دژ انجام شد ماموران موفق به کشف یک کیلو و 700 گرم تریاک شدند.

اکبری اظهار کرد: در جریان عملیات نیروهای انتظامی شهرستان شاهین‌دژ توانستند سه نفر قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

وی با بیان اینکه در این 2 عملیات سه کیلو و 75 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد، گفت: هر پنج متهم دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها: کشف ، پلیس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.