قم/

لزوم رفع ابهام برخی قوانین مدارس شاهد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: همکاران فرهنگی از مدارس شاهد همچون گذشته استقبال نمی‌کنند و این باید آسیب‌شناسی شود تا نیروهای ارزشی جذب مدارس شاهد شوند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: همکاران فرهنگی از مدارس شاهد همچون گذشته استقبال نمی‌کنند و این باید آسیب‌شناسی شود تا نیروهای ارزشی جذب مدارس شاهد شوند.

 حیدر رستمی در همایش کار‌شناسان و مدیران مدارس شاهد استان قم با بعد از ظهر یکشنبه حضور مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس شاهد استان در خانه معلم قم برگزار شد، اظهار داشت: نحوه اجرای بند ج ماده 44 و بحث 20 درصد اعتبارات فرهنگی هر دستگاه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم است و این قانون باید رفع ابهام شود.

وی بیان داشت: همکاران فرهنگی از مدارس شاهد همچون گذشته استقبال نمی‌کنند و این باید آسیب‌شناسی شود تا نیروهای ارزشی جذب مدارس شاهد شوند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: ایجاد رقابت در بنیه علمی و فرهنگی در کشور باید قوت گیرد و طی چند سال گذشته این رقابت کم رنگ شده است.

رستمی تصریح کرد: 83 شهید فرهنگی، 897 دانش آموز شهید، 521 همکار فرهنگی از بازنشستگان و شاغلان، 758 جانباز فرهنگی، 89 آزاده فرهنگی و نزدیک به سه هزار نفر نیز که تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند، در استان قم وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، رفع ابهام ، قوانین ، مدارس ، شاهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.