شهرکرد/

اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد

اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی همراه با دو کارگاه شعر و قطعه ادبی و نقد و بررسی داستان، در شهرکرد برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی گفت: اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ۱۱ شهریورماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
حبیب‌اله توفیقی افزود: فراخوان این جشنواره به شمارگان 2500 نسخه برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، کانون‌های پرورشی فرهنگی کودک و نوجوان، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس در زمستان 92 ارسال شد که از یک هزار و 466 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره یک هزار و 196 اثر برای داوری انتخاب شد .
وی با بیان اینکه داوری این آثار توسط اکرم کشایی، بیوک ملکی و شهرام شفیعی انجام شد خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره از تعداد 36 اثری که ارائه می‌شود، 27 اثر به ‌عنوان آثار برگزیده این جشنواره در سه رشته شعر، داستان و قطعه ادبی در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال انتخاب می‌شوند و کتاب "بهشت هشتم" برگزیده آثار 90 نفر شرکت کننده در این جشنواره به شرکت ‌کنندگان اهدا می‌شود.
توفیقی گفت: همایون امیرزاده مشاور معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طاهره ایبد، اکرم کشایی و افزون امینی مهمانان ویژه این جشنواره هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.