اربابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کرج میزبان معاونین خدمات کلانشهرها خواهد بود

مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی خدمات شهری کرج از میزبانی این کلانشهر در نشست کمیته آموزش و اطلاع رسانی کلانشهرها خبر داد.

 شبیر اربابی، مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی خدمات شهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  در رابطه با نشست تخصصی روز آینده اظهار داشت: آموزش و اطلاع رسانی در رابطه با فرهنگ شهری که تفکیک زباله و آشنایی با شیوه‌های ایمنی از جمله این فعالیت‌ها می‌باشند محوریت اصلی نشست تخصصی روز سه شنبه را تشکیل می‌دهد.

وی افزود:علاوه بر بررسی و تصویب طرح‌ها و برنامه‌های آموزش شهروندی، انتخاب معاونت خدمات شهری کرج دبیر نشست‌های ادواری کشور نیز از مهم ترین برنامه‌های نشست کلانشهرها در روز آتی خواهد بود.

مسئول کمیته آموزش و اطلاع رسانی شهرداری در خصوص زمان برگزاری این نشست تصریح کرد:‌نشست تخصصی کلانشهرها در روز سه شنبه دوازدهم شهریور از ساعت 9 صبح در باشگاه میلاد آغاز می‌شود و میزبان مشهد، تبریز، تهران، اصفهان و اهواز خواهد بود.

اربابی در پایان خاطرنشان کرد: بازدید از باغ گل‌های کرج و بازدید میدانی از طرح‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که معاونت خدمات شهری کرج برای مدعوین در نظر گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرج ، زباله ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار