رضایی: کی‌روش بهترین گزینه خارجی برای هدایت تیم ملی است

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت: باید موضوع تمدید قرارداد با کی‌روش هر چه زودتر تمام شود کی‌روش مربی بزرگی است و بهتر است که قراردادش تمدید شود.

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دو ماه از جام جهانی می‌گذرد هنوز تلکیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست باید این قضیه زودتر تمام شود گویا طرفین از لحاظ مالی با هم کنار آمده‌اند و فقط در یک سری از جزییات کار و شرط و شروط مشکل دارند وقتی اصل قضیه حل شده پس باید قرار بسته شود جای درنگ نیست اگرچه زودتر این قضیه مشخص می‌شود بهتر است چرا که توجه کی‌روش به لیگ برتر باعث افزایش انگیزه بازیکنان و کیفیت بهتر مسابقات می‌شود.

وی در خصوص عملکرد کی‌روش در فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به زمانی که ما داشتیم همه از کی‌روش توقع نتیجه‌گرایی داشتیم به همین دلیل وی به دنبال بازیسازی و پرورش بازیکنان جوان نبود و تمرکزش را روی نتیجه‌گرایی معطوف کرد نتایج هم بد نبود.

رضایی در ادامه افزود: اگر با کی‌روش قرارداد بسته شود باید دنبال چیزهایی دیگر باشیم دیگر نتیجه‌گرایی به تنهایی نباید اهمیت داشته باشد بلکه وی باید استعدادهای جوان را در تیم ملی پرورش دهد تا در آینده حرفهایی برای گفتن داشته باشند.

مدافع سابق تیم ملی در خصوص بندی که فدراسیون در قرارداد کی‌روش قرار داده مبنی بر حضور مربیان داخلی در کادر فنی اظهار داشت: فوتبال ما نیازمند مربیان داخلی با دانش است پس باید مربیان ما با مربیان اروپایی در ارتباط نزدیک باشند چرا که برای آینده فوتبال ما خیلی مهم است و خواسته فدراسیون کاملا به جاست.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: کی‌روش بهترین گزینه‌ خارجی برای هدایت تیم ملی ایران است اگر به دنبال یک مربی خارجی ارزان‌تر و با کیفیت کمتر از کی‌روش هستیم بهتر است که از مربیان با کیفیت داخلی استفاده کنیم حسین فرکی با توجه به تجربه کاری‌اش در عرصه باشگاهی و ملی‌ بهترین گزینه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، سابق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.