طیب‌نیا در جمع خبرنگاران مطرح کرد

اتخاذ تدابیر لازم برای ممنوعیت ورود خودروهای گران قیمت به کشور از سوی دولت

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: ‌کالاهای لوکس به صورت رسمی امکان ورود به کشور را ندارند، البته خودروهای گران قیمت بالای 250 سی سی از طریق کالاهای متروکه وارد کشور می‌شوند که در این خصوص به دنبال تدابیر لازم جهت ممنوعیت ورود این نوع کالاها به کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "علی طیب‌نیا" در حاشیه نشست وزیر کشور با استانداران در جمع خبرنگاران درباره بسته خروج از رکود دولت اظهار داشت: در جلسه امروز از نظرات استانداران درباره این بسته استفاده و بهره‌برداری شد.  
 
وزیر اقتصاد امور و دارایی درباره جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای چینی به کشور گفت: این واردات باید مستند به آمار رسمی باشد و عمده وارداتی که انجام می‌دهیم کالاهای واسطه‌ای و مواد اولیه نیازهای واحدهای تولیدی است که سعی کرده‌ایم تسهیل بیشتری نسبت به گذشته برای واردات این نوع کالاها انجام دهیم.  
 
طیب‌نیا درباره ورود کالاهای تجملی به کشور گفت: یکی از مشکلات موجود در زمینه ورود این کالاها با توجه به شرایط رکودی که هستیم محدودیت تقاضای بازار است که قاعدتا باید ورود این کالاها هم محدود شود به همین دلیل ما ممنوعیت ورود کالاهای طبقه دهم را بخصوص خودروهای بالای 250سی سی را ممنوع کرده‌ایم.  
 
وزیر اقتصاد و امور دارایی ادامه داد:‌ این نوع کالاها به صورت رسمی امکان ورود به کشور را ندارند و البته خودروهای گران قیمت بالای 250 سی سی از طریق کالای متروکه که وارد کشور می‌شوند که در این خصوص به دنبال تدابیر لازم جهت ممنوعیت ورود این نوع کالاها به کشور هستیم.  

انتهای پیام/
 
برچسب ها: دولت ، طیب نیا ، اقتصاد ، کالا ، لوکس ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار