"حاجیان‌زاده" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجمع ورود خوبی به نوشت افراز پیدا کرده است

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از عرضه محصولات بخش‌های مختلف دولتی و خصوص ابزار رضایت کرد.

علیرضا حاجیان زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص علل برپایی این دوره نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی گفت:  وقتی فعالان این عرصه را به صورت یکجا مشاهده می‌کنیم، احساس خوبی دست می‌دهد. دستگاه‌های مختلف چند سالی است که با نگاه جمهوری اسلامی به صورت ویژه به ترویج فرهنگی دینی در نوشت افزار‌ها پرداخته‌اند و در این نمایشگاه شرکت داشته‌اند و این اتفاق موجب ایجاد یک هویت مطلوب است.
 
حاجیان زاده افزود: در این گردهمایی حتی تولید کنندگان و توزیع کنندگان از استان‌ها و شهرستان‌ها نیز به صورت بومی در حال ارائه محصول هستند.
 
مدیر عامل کانون پرورش پرورش فکری کودکان و نوجوان اظهار داشت: مجمع در این امر پیشقدم بوده و بخوبی آن را اداره می‌کند، بسیار مناسب است که در حوزه‌های مختلف همفکری شود و تولید‌های مختلف ضمن آشنایی و ارتباط با هم تبادل نظر و تقسیم کار را در برنامه خود بگنجانند.
 
حاجیان زاده همچنین اظهار داشت: در خلق چهره‌ها باید از مدل‌های مختلف استفاده کرد، باید به تفاوت‌های فردی در بین کودکان و نوجوانان توجه کرد و طراحی‌های فانتری یا انیمیشنی مفهومی و اسلیمی که به آن علاقه دارند را ارائه کرد.
 
وی تصریح کرد: امسال در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سعی کردیم به طرح‌های مفهومی بپردازیم و از میراث فرهنگی کشور در فرش، سفال، کاشی کاری و مینیاتور برگرفته از فرهنگ اسلامی ایرانی بهره ببریم که در سال‌های آتی سعی در ارتقای آن خواهیم داشت.
 
حاجیان زاده در پایان بیان کرد: علیرغم بالا بودن قیمت کاغذ، چاپ و طراحی، کانون قیمت تمام شده را برای محصولات خود اعلام کرده است و هیچ درآمدی از این طریق پیش بینی نکرده است. ما در صددیم تا تسهیلاتی تامین کنیم تا بتوانیم این آثار را با قیمت پایین ترین به روستاها و شهرهای دیگر ارائه کنیم.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.