پیرهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

می خواهند از ظرفیت ورزش برای بحث های سیاسی استفاده کنند

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص احتمال نفوذ وزارت ورزش درانتخابات ریاست شورا گفت:وزارت ورزش نباید خود را درگیر مسائل سیاسی کند.

محسن پیرهادی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اظهارات برخی از رسانه ها مبنی بر احتمال نفوذ و دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات هیئت رئیسه فردا  بابیان اینکه ماهم در این باره چیزهایی شنیده ایم اظهار داشت: انشاءالله که این اخبار صحت نداشته باشد.

وی باتاکید براینکه وزارت ورزش و جوانان باید به دنبال کار خود باشد افزود: هرچند ممکن است این وزارتخانه هم در ورزش و هم درشورای شهر با برخی از دوستان ورزشکار شورا مراوده داشته باشد اما آنچه مهم است این موضوع است که نباید خودرا درگیر مسائل سیاسی کند.

کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این اخبار بیانگر آن است که وزارت ورزش درصدد است از ظرفیت ورزش برای بحث های سیاسی استفاده کند که این اقدامی ناپسند است.


گفتنی است؛ این درحالی است که بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درگفتگو با رسانه ها عنوان کرده بود،اگر اعمال نفوذ و دخالت وزارت ورزش وجوانان درانتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران صحت داشته باشد مجلس ساکت نمی نشیند و حتما موضوع را پیگیری می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار