قاسمی:

حل مشکل دانشجویان ایرانی در نروژ نیازمند زمان است

مشاور قائم مقام سرپرست وزارت علوم در امور بین‌الملل گفت: اخباری که مبنی بر اخراج و یا عدم اجازه ادامه تحصیل منتشر شده، یک بحث کاملا یک طرفه بوده است و این مسئله با گذشت زمان حل می‌شود، بنابراین هم اکنون نیازمند گذشت زمان در رابطه با این مشکل هستیم.

محمد جواد قاسمی مشاور قائم مقام سرپرست وزارت علوم در امور بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص دانشجویان ایرانی در نروژ باید بگویم که وزارت امور خارجه در این رابطه هم اکنون به صورت متمرکز در حال فعالیت است و به این مسئله توجه خاصی شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه که 3 نفر از دانشجویان ایرانی که در دانشگاه نروژ مشغول تحصیل بوده‌اند هم اکنون بر اساس حکم آن دانشگاه، اجازه ادامه تحصیل در رشته تحصیلی خود را ندارند و این خبر از طریق یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه نیز اعلام شده است، افزود: در رابطه با مصاحبه صورت گرفته با یکی از دانشجویان ایرانی در نروژ که منتشر شده باید بگویم که شاید آن دانشجو در شرایطی نبوده که بتواند تمامی مسائل را به طور کامل بیان کند و یا اینکه آن دانشجو چندین مشکل دارد که فرصت تلقی و بیان آن مسائل را نداشته است، اما تحقیقات در رابطه با این مسئله باید بطور کامل صورت گیرد تا نتایج آن بررسی و اعلام شود.

وی تصریح کرد: اخباری که مبنی بر اخراج و یا عدم اجازه ادامه تحصیل منتشر شده، یک بحث کاملا یک طرفه بوده است و این مسئله با گذشت زمان حل می‌شود، بنابراین هم اکنون نیازمند گذشت زمان در رابطه با این مشکل هستیم.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
من با رتبه 1 سهميه شاهد و رتبه 36 سهميه آزاد دكتري قبول نشدم كسي تو مملكت خودم كمكم نميكنه شما چه انتظاري از بلاد كفر داري
آخرین اخبار