هشدار اداره کل استاندارد تهران درباره گواهینامه‌های جعلی بازرسی آسانسور

مديرکل استاندارد استان تهران از مشاهده گواهينامه‌های جعلی بازرسی آسانسور خبر داد و گفت: براي اطمينان از اصالت و اعتبار تاييديه‌های ايمنی و کيفيت آسانسور، بايد کد 15 رقمی سيبا در سامانه اداره کل استاندارد استان تهران بررسی شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره کل استاندارد استان تهران، مسلم بيات افزود: به دنبال مشاهده گواهينامه هاي بازرسي آسانسور فاقد اعتبار و جعلي در ماه هاي اخير، در نامه اي به شهرداري هاي مناطق تهران و شهرستان هاي استان اعلام شد براي حصول اطمينان از اعتبار و صحت آن همه تاييديه ها بايد قبل از پذيرش با جستجوي کد 15 رقمي سيبا در سامانه اين اداره کل بررسي و در صورت همخواني مشخصات پروانه ساختماني و آدرس ساختمان مربوط روي سيستم با گواهينامه ارايه شده، اعتبار آن تاييد شود.

بيات ادامه داد: ضروري است توجه شود در فرم نمايش داده شده در سيستم بررسي اصالت گواهينامه ها، پروژه در وضعيت تحويل يا بايگاني باشد، در غير اين صورت ، آسانسور هنوز تاييد نشده و در حال بازرسي است.

وي اضافه کرد: در صورت دريافت نشدن موردي در سامانه و يا همخواني نداشتن مشخصات ساختماني و آدرس، متقاضي بايد با ارايه اصل گواهينامه صادر شده در شرکت بازرسي و اصل تاييديه اداره کل استاندارد استان تهران به اين اداره کل مراجعه کند.

نشاني دسترسي به سامانه بررسي اصالت گواهينامه هاي بازرسي آسانسور  WWW.TEHRANSTANDARD.COM است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار