زاهدان /

تجلیل از13برگزیده کشوری واستانی در همایش ملی فضایل رضوی در زاهدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پنج برگزیده کشوری و هشت برگزیده استانی در هشتمین همایش ملی علمی و پژوهشی فضایل رضوی با رویکرد سیره دینی و اجتماعی امام رضا(ع) در استان تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، حجت الاسلام ˈعباس دانشیˈ افزود: 105 پژوهشگر امسال با 96 اثر از سراسر کشور به ویژه استان های سیستان و بلوچستان، تهران، قم، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در این همایش از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شرکت کردند.

وی بیان کرد: از پنج برگزیده کشوری به ترتیب از زاهدان، زابل، تهران، تبریز و اصفهان و همچنین به میمنت لقب امام رضا(ع) به عنوان ثامن الحجج از هشت برگزیده استانی با اهدای جوایز ارزنده تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم به ویژه امام رضا(ع) و همچنین تقدیر از تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی و پژوهشی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار و گسترش این آثار از مهمترین اهداف برپایی همایش ملی علمی و پژوهشی فضائل رضوی است.

دانشی افزود: تاکنون در هشت همایش فضائل رضوی سیستان و بلوچستان 917 اثر در موضوعات مختلف رضوی گرد آوری و شش کتاب از مجموعه مقالات نیز چاپ و منتشر شده است.


  انتهای پیام /ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.