مشهد/

حدادعادل : لازمه تحقق اقتصاد مقاومتي سبک زندگي اسلامي است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس بر توجه به گفتمان سبک زندگی اسلامی رهبر معظم انقلاب در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی تأکیدکرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،غلامعلی حدادعادل دیشب درجمع اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درمسجد المهدی(عج) مشهد گفت: مقام معظم رهبری در سفر خود به بجنورد گفتمان تازه‌ای با نام سبک زندگی اسلامی مطرح کردند که این نوع سبک زندگی شرط تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اینکه اقتصاد مقاومتی با الگوی زندگی غربی محقق نمی‌شود امری مسلم است و لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی است که باید به آن توجه شودو معنی سبک زندگی اسلامی نیززندگی مسلمانانه وباتکیه برالگوهای نظام اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : مخاطب واژه عزم ملی در شعار امسال عموم جامعه و ملت ایران هستند که باید مردم با توجه به مسائلی از جمله سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی در مسیر تحقق اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور کمک کنند اما در کنار آن مخاطب واژه مدیریت جهادی مسئولان هستند که این مدیریت هم در حوزه کاری و هم در حوزه جلوگیری از ریخت‌وپاش‌های مالی محقق شود.

حداد عادل افزود : حداقل کاری که می توان برای تحقق عزم ملی انجام داد
مدیریت مصرف است و ما حتی در حوزه مصرف نیز باید از دیگرکشورها تقلید کنیم زیرا به جرأت می‌توان گفت ایران از کشورهایی است که به شدت اسراف می‌کند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه در حوزه مدیریت جهادی باید شهید رجایی الگوی مدیران کشور باشد گفت: مدیران و مسئولان ما باید از هرگونه ریخت‌وپاش‌ و هزینه‌های مالی بسیار پرهیز کنند و رکن دیگر در کنار این مسئله در حوزه عملکرد جهادی افزایش ساعات کاری است یعنی در مدیریت جهادی حتی باید روزی 16 ساعت نیز کار کرد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، سبک ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.