برنامه های مسجد مقدس جمکران در دهه کرامت؛

این هفته در مسجد جمکران چه خبر است؟

بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه از ساعت 19 با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام مصطفوی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ ، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه از ساعت 19 با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام مصطفوی برگزار می‌ شود.

مراسم قرائت دعای توسل از ساعت21 با بیان احکام حجت الاسلام افتخاری آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 21:15 حجت الاسلام حیدری کاشانی سخنرانی خواهند کرد و دعای توسل در ساعت 22 توسط آقای سید رضا تحویلدار قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام میرشفیعی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل توسط حجت الاسلام محمدپور قرائت می‌شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش و پانزده دقیقه صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن در ساعت 6:30 حجت الاسلام عرفان سخنرانی خواهند کرد و در ساعت 7 صبح آقای سید علی حسینی نژاد دعای ندبه را قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای سمات این هفته نیز از ساعت 18:15 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام ظهیری خواهد بود و دعای سمات نیز در ساعت 19 توسط حجت الاسلام شهیدی قرائت می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار