سردار نقدی در گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج:

روابط عمومی بسیج با تشریفات پرهزینه نمی‌تواند بسیج را منعکس کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روابط عمومی بسیج با تشریفات پرهزینه و پرستیژ ویژه به هیچ‌وجه نمی‌تواند بسیج را منعکس کند و باید خاکی‌تر، ایثارگر و کم‌هزینه‌تر بتواند حقیقت را منعکس کند.

 به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج که در روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه در سالن شهید فهمیده در سازمان بسیج برگزار شد، ضمن تبریک مقاومت غزه گفت: یکبار دیگر در طی نظرات امام راحل بسیج به عنوان نمادی از مظلومیت و اقتدار در برابر چشم‌هایمان مجسم شد.  
 
وی ادامه داد: امام (ره) هنگامی که حرفی از بسیج می‌زدنند، صحبت از قلم‌های شکسته و زبان الکن می‌کنند و همواره صحبت از ناتوانی در بیان حقیقت بسیج می‌کن.د. به راستی توانمند‌تر و ادیب‌تر از رهبر معظم انقلاب در تبلیغ و رساندن حقیقت بسیج در جامعه کسی نیست. ایشان در اوج توانایی‌ها به نقطه‌ای می‌رسند که بسیج را شبیه حقیقت افسانه‌ها می‌دانند.  
 
سردار نقدی افزود: باید در پیشگاه بسیج زانو زد، چرا که نمی‌توان این مقام با اخلاص را درک کرد و فقط خداوند و رسولش می‌توانند آن را درک کنند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج قابل گفتن نیست، تصریح کرد: در گوشه و کنار مرزهای شرقی کشورمان و نزدیک به ثقل مرزی پزشکان بسیجی اردوهای بسیجی زده‌اند و مردم را بدون مزد و منت معالجه می‌کنند و یا در سایر مناطق کشور در حال رزمایش‌اند.  
 
وی اضافه کرد: بسیجیان در محروم‌ترین روستا‌ها مشغول تدریس و آموزش قرآن هستند و در هفته کرامت و دفاع مقدس در دل شهر‌ها پایگاه‌هایی را بنا نهاده‌اند تا در آن به فعالیت‌های فرهنگی بپردازند.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: بعضی از گروه‌های بسیجی مشغول تولید فیلم، پویانمایی، جهاد علمی، تحقیق و پژوهش، ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به اقتصاد مقاومتی و محور تولید را در دستور کار خود دارند و برخلاف همه کسانی که به دنبال دوربین و بلندگو برای انعکاس تلاششان هستند، جنس بسیج فرار از مقابل دوربین هاست.  
 
وی اضافه کرد: همانطور که امام (ره) گفت، بسیجیان مردانی‌اند که نام و نشانشان را در گمنامی یافته‌اند.  
 
سردار نقدی تاکید کرد: در جهاد سازندگی بسیجیان شرط می‌گذارند که فعالیتشان رسانه‌ای نشود و باید به سمت منشاء خوبی‌ها رفت و توکل به خداوند نمود، برای روابط عمومی بسیج بودن باید از جنس خودشان بود و همانند آنان در سنگر‌ها ماند و با آنان زندگی کرد.  
 
وی شهید آوینی و شهید رهبر را به عنوان الگوی روابط عمومی بسیج دانست و افزود: شهید آوینی یک رزمنده بسیجی بود و در جمع بسیجیان زندگی می‌کرد و در راستای جهاد علمی فعالیت می‌نمود، بنابراین بسیجیان ما نیز باید در جهاد علمی، فرهنگی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی شهید آوینی را الگوی خود قرار دهند و به ملت مخابره کنند و کسی که باید در ترویج این فرهنگ گام بردارد، باید از جنس بسیجیان باشد.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: روابط عمومی بسیج با تشریفات پرهزینه و پرستیژ ویژه به هیچ‌وجه نمی‌تواند بسیج را منعکس کند و باید خاکی‌تر، ایثارگر و کم‌هزینه‌تر بتواند حقیقت را منعکس کند.  
 
سردار نقدی با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات جامعه ما حرکت کل جامعه به سمت آرمان‌هاست، گفت: باید با یک روح پرنشاط و امید در مسیر آرمان‌ها گام برداریم و اگر بتوانیم به سمت قله‌های آرمانی حرکت کنیم، بسیاری از ناهنجاری‌ها خودبخود حل می‌شود و در کوره گداخته حرکت جوشان ملت آن‌ها ذوب شده و از بین می‌روند.  
 
سردار نقدی تحقق تمدن اسلامی را اصلی‌ترین آرمان امروز جامعه اسلامی دانست و گفت: بزرگ‌ترین مانع پیش‌روی این آرمان استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است و باید برای از بین رفتن این مانع جدی حرکت کرد و طبق بیانات مقام معظم رهبری مسئله فلسطین و‌ آزادی بیت‌المقدس مسئله اول و اصلی جهان و روابط عمومی بسیج باشد.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه حادثه فلسطین مسئله کوچکی نبود، گفت: در این جنایت بیش از ۵۰۰ کودک قتل‌عام شدند و اگر با تاریخ‌های دیگر دنیا مقایسه کنیم، حادثه غزه تکرار ۱۷ شهریور انقلاب اسلامی در ابعاد جهانی بود.  
 
وی افزود: این حادثه برای ناباور‌ترین افراد و همچنین کندذهن‌ترینشان که ماهیت رژیم پلیدشان را نمی‌شناختند، این حادثه پرده از ماهیت رژیم صهیونیستی برای این قشر برداشت که نباید این حادثه بزرگ را‌‌ رها کنیم.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: باید بسیجیان بیداری‌ها و انگیزه‌ها را برای حضور در صحنه تقویت کنند تا حرکت بزرگ مجاهدان در کشور شکل بگیرد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، غزه ، تکرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار