فک پلمپ باشگاه استقلال/افجه‌ای: این کار شهرداری بدون اخطار قبلی بود

شهرداری تهران صبح امروز اقدام به پلمپ باشگاه استقلال کرده بود که دقايقی قبل اين پلمپ برداشته شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، باشگاه استقلال تهران امروز به دلیل نداشتن کاربری تجاری، از سوی شهرداری تهران پلمپ شده بود اما دقایقی بعد از این اتفاق، با دخالت مدیرعامل این باشگاه و محمد باقر قالیباف شهردار تهران این ملک فک پلمپ شد.

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: پلمپ باشگاه با کمک و دستور آقای قاليباف شهردار تهران باز شد.

بهرام افشار زاده افزود: اين مشکل از سال هاي قبل وجود داشته و بايد کاربری مسکونی باشگاه استقلال را به کاربری تجاری تغيير دهيم که جا دارد مديران شهرداری هم در اين زمينه به ما کمک کنند.

**افجه‌ای: شهردار منطقه 2 کمک کرد تا پلمپ باز شود/بدون اخطار قبلی باشگاه را پلمپ کردند


سخنگوی باشگاه استقلال گفت: به دلیل نوع کاربری باشگاه استقلال شهرداری این باشگاه را پلمپ کرد و این موضوع بدون اخطار قبلی بود.

افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی ما بیان کرد: با همه این اتفاقات، فک پلمپ باشگاه استقلال با همکاری عابد ملکی شهردار منطقه 2 صورت گرفت و این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: شهرداری تهران چند بار به مدیران قبلی اخطار داده بود که کاربری باشگاه استقلال مسکونی است و باید به کاربری تجاری تبدیل شود اما آنها از انجام این کار سر باز زده بودند به هرحال این اخطارها در زمان مدیرعاملی افشارزاده صورت نگرفته بود و شهرداری بدون اخطار به مدیرعامل جدید باشگاه را پلمپ کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: همچنین مدارک اخطار شهرداری تهران به مسئولان استقلال نسبت به تغییر کاربری باشگاه موجود نیست تا با آنها از این موضوع مطلع می‌شدیم. استقلال بیش از 20 هزار هوادار دارد و نگاه مسئولان شهرداری به این باشگاه باید متفاوت باشد. این مسائل باعث می‌شود که استقلال دچار حاشیه شود و پلمپ باشگاه استقلال پیامدهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار بیشتری از مسئولان می‌رود چراکه استقلال نیاز به آرامش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار