سرنوشت اسرای صهیونیست حماس چه خواهد بود؟

یکی از از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد، نظامیان صهیونیست که در اسارت نیرو‌های فلسطینی هستند بهای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از از رهبران جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی که به اسارت گرفته شده‌اند، بهای آزادی اسرای فلسطینی کلیه گروههای مقاومت از زندان‌های این رژیم هستند.

 "محمود الزهار" یکی از از رهبران جنبش حماس  با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مرحله کنونی بعید به نظر می رسد که بخواهد جنگ علیه غزه را از سر بگیرد، اظهار داشت: در دوره جنگ نیز مقامات این رژیم، همواره در فکر آتش‌بس به هر شیوه ممکن بودند.
وی در ادامه افزود: با این حال ما در امان نیستیم و توانایی پاسخگویی خوبی در صورت حمله مجدد به غزه داریم.
الزهار با انتقاد از عده ای که مقاومت را به مال اندوزی متهم می کنند گفت: آنها نمی دانستند که این اموال برای ساخت موشک هایی هزینه می شد که عمق مواضع صهیونیست ها را هدف قرار داد.
او همچنین خاطرنشان کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از مفاد آتش‌بس سرباز بزند بهایش را خواهد پرداخت.
الزهار با تأکید بر ضرورت اسکان هرچه سریعتر آوارگان جنگ؛ وجود نشانه‌هایی مثبت برای بازسازی غزه را رد کرد و افزود: جنبش فتح کمیته‌ای برای تعیین سرنوشت کابینه توافق ملی با حماس تشکیل داده است و اگر هدف این کمیته، تهدید ما باشد، آن را به شدت رد می‌کنیم. ولی اگر هدف از آن گفتگو است، از آن استقبال خواهیم کرد. با این وجود ما برای موفقیت کابینه توافق ملی بیش از حد انتظار همکاری کرده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار