در مراسم افتتاح نمایشگاه عرضه لوازم خانگی مطرح شد

لزوم حمایت مسئولین از صنعت لوازم خانگی/ نقش مؤثر تولیدکنندگان بر افزایش تولید

رییس اتاق اصناف گفت: باتوجه به ظرفیت بالای تولیدکنندگان لوازم خانگی باید حمایت مسئولین از این صنعت در جهت تأمین مواداولیه و استفاده از تکنولوژی‌های روز بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ یدالله صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در مراسم افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی با اشاره به اینکه لوازم خانگی از کالاهای پرمصرف است گفت: لوازم خانگی که تنوع بالایی نیز دارد قبلاً بدشکل ساخته شده و کامل به کشور وارد می‌شد اما در حال حاضر در این صنعت تولیدکنندگان داخلی نقش مهم و اثرگذاری دارند.
 
وی افزود: البته ما ناچار از واردات برخی قطعات هستیم در جایی که مزیت اقتصادی برای تولید آن در کشور نیست و یا تکنولوژی تولید آن را نداریم.
 
صادقی تصریح کرد: با افزایش تولیدات خود نقش مؤثری را در این صنعت ایفا می‌کنند.
 
* لزوم حمایت مسئولین در صنعت لوازم خانگی
 
علی فاضلی رییس اتاق اصناف در مراسم افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته فقط مصرف کننده لوازم خانگی بودیم اما برپایی این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌توانند در بحث اقتصاد مقاومتی نقش پررنگی داشته باشند.
 
وی افزود: در حال حاضر 60 تا 70 درصد تولیدات ما در صنعت لوازم خانگی در داخل کشور است.
 
فاضلی گفت: باید حمایت مسئولین از این صنعت بیشتر شود و توجه ویژه‌ای نیز به این بخش شود.
 
رییس اتاق اصناف ادامه داد: باید در استفاده از تکنولوژی نوین و تأمین مواداولیه واحدهای تولیدی به تولیدکنندگان کمک شود تا شاهد رونق بیشتر در این صنعت در کشور باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار