آقا‌زمانی:

دوست دارم به تمرینات راه‌آهن برگردم/ هر چه دارم از پرسپولیس است

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بدون شک با دستور استیلی از تمرینات کنار گذاشته‌ام و من دوست دارم به تمرینات تیمم بازگردم و به حمید خان ارادت خاصی دارم.

سامان آقازمانی، در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من با وصف این که از تمرینات تیم کنار گذاشته شده‌ام بسیار ناراحتم و بدون شک نمی‌توانم هیچ کاری انجام دهم مرتب تمریناتم را پیگیری می‌کنم تا از مرز آمادگی فاصله نگیرم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه افزود: متاسفانه در دو هفته پیش استیلی به من گفت که به تو نیازی نداریم و همین مسأله باعث شد که من از تیم راه‌آهن و تمرینات این تیم کنار گذاشته شوم.

آقازمانی ادامه داد: من به حمید استیلی ارادت دارم به نظرم او یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان است و امیدوارم که مرا به تیم برگرداند.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: من هنوز یکسال با راه‌آهن قرارداد دارم و دوست دارم با بازگشت به تیمم، به راه‌آهن کمک کنم.
بازیکن تیم راه‌آهن در خصوص بازی گذشته تیمش مقابل پدیده گفت: مقابل تیم پدیده خوب ظاهر نشده بودیم و نقاط ضعف زیادی هم داشتیم و من امیدوارم که با تدابیر کادر فنی مشکلات تیم حل شود.

وی درخصوص آینده فوتبالی خود و اینکه آیا قصد ورود به تیم دیگری را دارد اضافه کرد: اگر به تیم راه‌‌آهن راه پیدا کردم که با جان ودل برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم ولی اگر این اتفاق رخ نداد برای برد تیمم دعا می‌کنم که امیدوارم حمید خان مرا به تیم برگرداند من هنوز جوان هستم و سنی ندارم و می‌توانم به فوتبال خدمت کنم و هنوز هم با راه‌آهن قرارداد دارم با دو تیم هم صحبت کرده‌ام که قرار است نیم فصل تصمیمم را مشخص و نهایی کنم ولی اولویت اولم راه‌آهن است.

آقازمانی در مورد اینکه آیا دوست داری پرسپولیسی شوی عنوان کرد: من هر چه دارم از پرسپولیس است تمامی موفقیت‌های فوتبالی‌ام در این تیم بوده و رزومه خوبی دارم و اگر شرایطم مناسب باشد به این تیم خواهم رفت.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد: بازی بعدی ما با صبای قم خواهد بود صبا چون بازی گذشته‌اش را با پرسپولیس واگذار کرده است بطور قطع برای برد به زمین می‌آید و ما باید بدون نقطه ضعف مقابل صبا ظاهر شویم.

وی خاطرنشان کرد: باز هم اعلام می‌کنم به حمید خان ارادت خاصی دارم و امیدوارم که تیم راه‌آهن چه باشیم و چه نباشیم موفق باشد و به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار