همایش‌های بحران کم آبی در تهران قدیم برگزار می‌شود

ستاد مدیریت بحران منطقه 12، از برگزاری همایش‌های بحران کم آبی در این منطقه خبر داد.

 دانیال‌محمد حسینی، دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12، در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری همایش‌های بحرانی کم آبی در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار ستاد مدیریت بحر‌ان این منطقه قر‌ار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور مقابله با بحران کم آبی، پیشگیری از خشکسالی و بی آبی، بهینه‌سازی الگوی مصرف آب، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.

محمد‌حسینی اظهار داشت: در این طرح ستاد مدیریت بحران منطقه 12، اداره آب، شهرداری نواحی 6 گانه سرا‌های محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور مقابله با بحران کم آبی در این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای مقابله با بحران کم آبی، تشکیل کار‌ گروه‌های مقابله با بحران کم آبی، برگزاری همایش‌های بحران کم آبی در محلات ب13 گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد‌حسینی خاطر‌نشان کرد: آموزش چهره به چهره مقابله با بحران کم آبی، برگزاری دوره و کار‌گاه‌های آموزشی، هر روز به مدت 2 ساعت در محلات 13 گانه منطقه 12 با حضور کارشناس اداره آب و مدیریت بحران، توزیع اقلام آموزشی و انجام تبلیغات محیطی از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.

انتهای پیام/   
برچسب ها: همایش ، بحران ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار