واگذاری ۸۹ دستگاه واگن مسافری به رجاء آغاز شد

با حضور مسؤولان استان کرمان و مدیران شرکت‌های رجاء و پلور سبز، عملیات اجرایی واگذاری ۸۹ دستگاه واگن مسافری با تحویل اولین واگن به رجاء آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از رجاء مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اظهار کرد: این قرارداد که از سالیان گذشته منعقد و به دلایل مختلف متوقف شده بود، در دولت یازدهم پیگیری و در اردیبهشت ماه سال جاری توافق‌نامه‌ی اجرایی آن امضاء شد.
 
وی با اشاره به سیاست این شرکت برای خرید و توسعه ناوگان از کارخانجات تولید واگن مسافری داخل کشور در جهت حمایت از تولید داخل افزود: ارزش قراردادی که رجاء با شرکت پلور سبز برای ساخت 89 دستگاه واگن مسافری منعقد کرده است بیش از 57 میلیون یورو می‌باشد.
 
وی افزود: شرکت پلور سبز متعهد شده واگن‌های مورد درخواست شرکت رجاء را مطابق ویژگی‌هایی که در قرارداد مشخص شده، به تدریج طی 3 سال ساخته و به این شرکت تحویل دهد.
 
موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: مطابق این برنامه، 15واگن دیگر نیز در سال جاری تحویل این شرکت شده و 40 دستگاه واگن در سال 94 و 33 واگن مسافری در سال 95 به شرکت حمل و نقل ریلی رجاء تحویل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در خصوص نوع و امکانات این واگن‌ها افزود: واگن‌های ساخته شده توسط شرکت پلور سبز بر اساس قرارداد، از نوع 4 تخته خواب است و قابلیت سیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را دارد و مجهز به سیستم‌های تهویه مطبوع پیشرفته و صوتی و تصویری چند کاناله است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار