"ایست پلیس" شبكه دو به مواد مخدر!

مستند «ایست پلیس» به منظور مقابله با تولید و توزیع مواد مخدر و عملكرد و عملیات پلیس در مبارزه با مواد مخدر به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، علی عتباتی گفت: مستند «ایست پلیس» به منظور مقابله با تولید و توزیع مواد مخدر و عملكرد و عملیات پلیس در مبارزه با مواد مخدر به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

وی افزود: برای بسیاری از دوستان سؤال است كه پلیس مواد مخدر چه اقداماتی انجام می دهد و عملكرد و عملیات پلیس در هنگام مواجهه با مواد مخدر چیست؟ لذا در این برنامه سعی كرده ایم تا در سه مبحث كلی به این سؤالات پاسخ دهیم. مبحث نخست اینكه به عملیات شهری و پاكسازی مناطق آلوده و همچنین دستگری خرده فروشان مواد مخدر بپردازیم. در گام دوم به اقدامات مرزی و ایست و بازرسی ها و گلوگاهها اشاره می كنیم و در سومین گام به عملیات ویژه نیروهای پلیس كه انهدام كارگاههای تولیدی شیشه در كشور است، خواهیم پرداخت.

تهیه كننده این برنامه 11 قسمتی خاطرنشان كرد: "ایست پلیس"مستندی محض است كه به صورت كاملاً نامحسوس در عملیات نیروهای پلیس حاضر شده و تصویری از زحمات آن غیورمردان را در قالب تصویر به مخاطبان نشان می دهد و مابین پخش تصاویر، جناب سرهنگ سجادی (رئیس عملیات ویژه مواد مخدر ناجا) و سردار سرتیپ دوم علی مؤیدی (رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا) و چند تن از كارشناسان به آسیب شناسی مواد مخدر و عملكرد نیروهای پلیس در این راستا اشاره می كنند.

كارگردان این مستند ابراز كرد: در این برنامه علاوه بر صحبتهای كارشناسانه سردار سرتیپ دوم علی مؤیدی، افرادی همچون سردار سرتیپ دوم میرزایی (جانشین مبارزه با مواد مخدر ناجا)، سردار سرتیپ دوم دكتر منتظرالمهدی (معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) و آقای رشوند (اداره تبلیغات معاونت اجتماعی ناجا) نیز همكاری داشته اند و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای خراسان رضوی، هرمزگان، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی نیز همكاری های بسیار كرده اند.

در قسمت اول و دوم این برنامه به «عملیات ویژه تهران درخصوص جمع آوری آشپزخانه ها و كارگاههای تولید كننده شیشه» و همچنین «پاكسازی مناطق و نقاط آلوده خراسان رضوی و جمع آوری معتادان پرخطر از آن منطقه» پرداخته می شود و آنچه در قسمت سوم به آن پرداخته می شود درخصوص «ایست و بازرسی ها و شناسایی و انهدام قاچاقچیان و امحاء مواد مخدر در استان هرمزگان و منطقه بندرعباس» است. این برنامه چهارشنبه 12شهریور ساعت 12 پخش می شود.

این برنامه كه با همكاری گروه مستند شبكه دو تهیه شده، علاوه بر علی عتباتی (كارگردان و تهیه كننده) افرادی همچون رضا دادویی (مشاور ناجی هنر)، صادق محبی (مشاور و دستیار كارگردان)، ستاره رضایی ( برنامه ریز)، صادق محبی، بهادر فتاح طاهری و مصطفی عتباتی (تصویربرداران)، علی ذوالفقاری (صدابردار و صداگذار)، امیرمحمد شریف (جانشین تهیه و انتخاب موسیقی)، بهادر فتاح طاهری (عنوان بندی و جلوه های ویژه رایانه ای)، احمد كاهه (مدیر تولید)، كریم كاووسی و حسین زودفهم (دستیاران تولید) همكاری داشته اند.

مستند «ایست پلیس» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 12 ظهر به مدت 20 دقیقه به روی آنتن می رود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.