کتابت سوره‌های مبارکه قرآن در منطقه آغاز می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از کتابت سوره‌های مبارکه ناس، واقعه، مزمل در کانون خوشنویسی خانه فرهنگ و هنر سرای محله بهاران خبر داد.

 مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  گفت: با توجه به نقش مهم قرآن در زندگی کانون خوشنویسی خانه فرهنگ و هنر سرای محله بهاران اقدام به کتابت سوره ناس، واقعه، مزمل در خانه فرهنگ و هنر می‌کند.

وی افزود: کتابت سوره‌های مبارکه قرآن با حضور اساتید مجرب و برجسته در کانون خوشنویسی خانه فرهنگ و هنر برای بازدید شهروندان در سرای محله بهاران برگزار می‌شود.


*برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در ناحیه یک منطقه 5



شهردار ناحیه منطقه 5 از برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا ویژه کارکنان در ناحیه خبر داد.

علیرضا فاطمی نیک شهردار ناحیه یک در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: با توجه به ضرورت افزایش معنویات و ارتقا سطح فرهنگ دینی و اسلامی در میان کارکنان و تاثیر مستقیم مراسم زیارت عاشورا در بهبود عملکرد و افزایش بازده کاری کارکنان که نهایت رضایتمندی مطلوب ارباب رجوع را در پی دارد.

وی تصریح کرد: این مراسم سه شنبه هر هفته ویژه کارکنان در ناحیه برگزار می‌شود.

فاطمی نیک با اشاره به زمان برگزاری مراسم زیارت عاشورا خاطرنشان کرد: مراسم زیارت عاشورا با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی همراه با نماز جماعت و مدیحه سرایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار