تشکیل کمیته اصناف در محله طرشت

دبیر شور ایاری محل طرشت از تشکیل کمیته اصناف در محله طرشت خبر داد.

 مهدی جمشیدی دبیر شورایاری محله طرشت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  گفت: با توجه به مصوبه شورایاری محله طرشت در خصوص تشکیل کمیته اصناف مقرر گردید در جلسات شورایاری از صاحبان واحدهای صنفی محله دعوت به عمل آمد.
 
جمشیدی در این خصوص  افزود: اصناف نیز در کنار سازمان‌های خدمات رسان جزء ارگان‌های غیر دولتی محله محسوب می‌شوند و به نوعی می توانند یاری رسان شورایاری و انتقال دهنده مشکلات محله به مسئولین ذی‌ربط باشند ضمن اینکه در محله طرشت بیش از 260 واحد صنفی در رسته های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعال است.
 
 وی تصریح کرد: اولین جلسه کمیته اصناف محله طرشت با دعوت از صاحبان 15 واحد صنفی در روز دوشنبه 10 شهریور ماه در دفتر شورا یاری برگزار گردید و بر اساس مصوبه شورایاری مقرر گردید در هر جلسه شورایاری از سایر فعالان صنفی دعوت به عمل آمد.
 
 دبیر شورایاری محله طرشت در ادامه یاد آور شد: نماینده کلانتری 118 ستارخان، معاون شهردار ناحیه 5 منطقه 2، اعضا شورایاری و هیات امنا محله طرشت ، مدیر محله طرشت و رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 5 در این جلسه حضور داشته و به بیان گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداختند.
 
جمشیدی خاطر نشان کرد: امید است تشکیل کمیته اصناف در سطح محله های شهر تهران توسط شورایاری هر محله صورت پذیرد، تا بتوان با استفاده از پتانسیل همه ارگان‌ها ی خدمات رسان دولتی و غیر دولتی در سطح محله یاری رسان ساکنین و شهروندان عزیز باشیم

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، کمیته ، اصناف ، طرشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار