شرور خطرناک پیروزی دستگیر شد/از ضرب و جرح مردم تا زورگیری از رهگذران

سرهنگ محرابي، صبح امروز از عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيری يک شرور در محدوده پيروزي خبر داد و گفت: اين متهم به جرم عربده کشي و ايجاد نزاع و درگيری تحت تعقيب بود که با تلاش ماموران پايگاه ششم بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي پايتخت، از عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي دستگيري يک شرور در محدوده پيروزي خبر داد و گفت:" اين متهم به جرم عربده کشي و ايجاد نزاع و درگيري تحت تعقيب بود که با تلاش ماموران پايگاه ششم بازداشت شد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: با شکايت هاي ارايه شده از سوي شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه يکي از اراذل و اوباش محدوده پيروزي و پاسدار گمنام پرونده اي از سوي بازپرسي شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي به ماموران پايگاه ششم اين يگان ارجاع شد و ماموران اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کردند.
 
وي افزود: در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مشخص شد که اين متهم "ع" نام دارد و يکي از اراذل و اوباش سطح 2 محدوده مذکور مي باشد که با مدتي پيش با ايجاد درگيري و نزاع ضمن بر هم زدن آرامش شهروندان و نظم عمومي، اقدام به ضرب و جرح تعدادي از شهروندان کرده است.
 
سرهنگ محرابي بيان داشت: در تحقيقات بعدي مخفيگاه متهم که پس از درگيري به آنجا فرار کرده و پنهان شده بود در محدوده ابوذر شناسايي شده و ماموران پايگاه ششم اين يگان موفق شدند در عملياتي ضربتي اين متهم را در مخفيگاه خود بازداشت و براي تحقيقات به پليس امنيت منتقل کنند.
 
رييس پليس امنيت عمومي پايتخت تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به ايجاد درگيري و نزاع در محدوده هاي جنوب و شرق تهران، زورگيري، حمل سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومي اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي در اختيار بازپرسي شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار