هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با کاری زشت از نام من سوءاستفاده کرد

سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان گفت: برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال متاسف هستم که از نام من سوء استفاده کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،حسین فرکی  درباره اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نام وی را میان گزینه‌های پیشنهادی برای دستیاری کارلوس کی‌روش قرار داده، اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال متاسفم که از نام من سوءاستفاده کرد. چگونه بدون اینکه صحبتی با من شود نام من مطرح شده است؟

وی ادامه داد: اگر ما گزینه آنها بوده‌ایم باید از ما سؤال می‌کردند که می‌پذیرید به عنوان دستیار در تیم ملی کار کنید یا نه. اگر پاسخ مثبت بود می‌توانستند نام ما را مطرح کنند. بارها در مصاحبه‌های مختلف عنوان کردم بنا بر دلایلی نمی‌خواهم سرمربی تیم ملی شوم. اکنون چطور می‌توانم مربی و آن هم دستیار کارلوس کی‌روش شوم؟

سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان با انتقاد از تصمیماتی که در فدراسیون فوتبال گرفته می‌شود تصریح کرد: اگر برخی مواقع انتقادی می‌کنم و می‌گویم فوتبال ما مشکل دارد به خاطر تصمیم‌گیری‌های عجیب و غریب و زشتی است که برخی از آقایان می‌گیرند. برخی مواقع تصمیم می‌گیرم جواب تندی به آنها بدهم اما می‌بینم که هر کدام پست و مقامی دارند و احترامشان را نگه می‌دارم.

فرکی خاطرنشان کرد: اگر کارلوس کی‌روش نامی برای خود دارد ما هم در داخل نامی برای خودمان داریم. به هیچ عنوان نمی‌پذیرم دستیار کی‌روش شوم. اصلا بپرسید کدام مربی ایرانی کی‌روش را قبول دارد که بخواهد با او کار کند؟ آیا فکر می‌کنند ما دوست داریم دستیار کی‌روش شویم؟

وی با بیان اینکه کار هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال زشت بود گفت: متاسفانه در فوتبال هر روز کارهای عجیب و غریبی انجام می‌شود و آنها از نام من سوء استفاده کردند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: فرکی ، فتبال ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غنی
۱۱:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
آقی فرکی عزیز سلام ، شما مردی مودب ، با تلاش هستید ، ولی اینو فکر نمی کردم که جوگیر شداید و فکر می کنید مربی بسیار بزرگی شده اید؟!!! که دستیاری کی روش را قبول کردن برای شما افت داشته باشد!! مگه دوست ندارید تیم ملی نتیجه بگیره ، یا اگه هم میخواهید نتیجه بگیره حتما با دستای مبارک شما اتفاق بیفته؟ در غیر اینصورت نتیجه هم نگرفته که نگرفت ؟؟؟؟ خیلی ها دوست دارن باکی روش کار کنند و یاد بگیرند ، گویا جنابعالی آنقدر دانشت بالاست که کی روش نیاز دارد از شما یاد بگیرد ؟؟؟ حالا فکر میکنم جنابعالی یکبار در لیگ ایران قهرمان شدید کار شاقی انجام دادید نیاز است که فرگوسن هم شما را تحسین بکنه ! شاید هم تیم ملی آلمان دعوتت بکنه برای سرمربی گری !! اگه همینطوری پیش بره فکر میکنم اول سرمربی افغان ها باشید بعد به ...