.

قاتل فراری را شناسایی کنید+ تصویر

پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر قاتل فراری از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل های تردد این شخص دارند درخواست کرد تا هر گونه اطلاعات در این زمینه را اطلاع دهند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در ساعت 18:30 مورخه 29 فروردین ماه سال 1386و از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 وقوع یک فقره تیراندازی در منطقه چرمشهر به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شدکه جوانی به نام امیر - 24ساله- براثر اصابت گلوله شلیک شده از اسلحه شکاری مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

آغاز تحقیقات و دستگیری اولین متهم

با آغاز رسیدگی به پرونده و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه نزاع و درگیری منجر به فوت مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که نزاع و درگیری به خاطر ورود چندین رأس گوسفند متعلق به مقتول به داخل یک زمین زراعی و اعتراض صاحب زمین آغاز شده است که بلافاصله صاحب زمین زراعی بنام نوشاد - 40  ساله- دستگیر شد که در اعترافات خود عنوان کرد که در نزاع و درگیری حضور داشته اما ارتکاب جنایت توسط کارگرش «حاتم» صورت گرفته است.

نوشاد در اظهاراتش در خصوص نحوه مرگ مقتول به کارآگاهان گفت:  در داخل مزرعه در حال کشاورزی بودیم که ناگهان چندین رأس گوسفند وارد مزرعه شده و در همین زمان نیز مقتول وارد زمین کشاورزی شد؛ به همراه حاتم برای بیرون کردن گوسفندان به سمت آنها رفتیم که همین موضوع باعث آغاز درگیری ما با مقتول شد که ناگهان حاتم با اسلحه شکاری همراه خود -که برای حفاظت از حیوانات وحشی همیشه همراه خود داشت - به سمت مقتول شلیک کرد و پس از زمین افتادن مقتول، حاتم نیز از محل متواری شد و از آن زمان هیچ خبری از او ندارم.

فرار متهم

با شناسایی متهم اصلی پرونده به نام حاتم . ج متولد 1364، کارآگاهان اداره دهم در همان زمان ارتکاب جنایت به محل سکونت متهم در شهر ورامین مراجعه کردند اما در تحقیقات مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و به دستور مقام محترم قضایی، دستور انتشار تصویر متهم متواری پرونده از سوی مقام محترم قضایی صادر شده؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل های تردد این شخص دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس های 51055510 و 55389048 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند
برچسب ها: وبگردی ، قاتل ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار