زاهدان/

انتصاب بخشدار نیکشهر درسیستان وبلوچستان

جوانترین بخشدار سیستان و بلوچستان طی مراسمی با حضور معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری این استان در بخش مرکزی شهرستان نیکشهر منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: جای خوشحالی است در استانی که نگاه قومیتی حاکم است و جامعه ای مردسالار دارد زنان در پست های حساس بکار گیری می شوند.از نگاه استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار برای سپردن مسوولیت ها به افراد جوان و بومی تقدیر کرد.

ناظمی اردکانی افزود :از تمامی مسوولان همراهی و همگامی با جوانان و بانوان که در پست های مهم مدیریتی خدمت می کنند را خواستار شد.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: آهنگ رشد و توسعه با اختصاص اعتبارات در این شهرستان شتاب گرفته است و بزودی شاهد تحول در خدمات رسانی خواهیم بود.

صاحب گل صالحی خاطرنشان کرد: 200 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه برای اجرای پروژه های عمرانی خدماتی این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.

در نشست شورای اداری نیکشهر که امامان جمعه شیعه و سنی، نخبگان و معتمدان قبایل و طوایف این شهرستان حضور داشتند ˈنرگس محمدی محمودیˈ به عنوان نخستین بانوی منصوب شده در سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نیکشهر معرفی و از خدمات احمدی بولاغی قدردانی شد.

محمد بلوچ زهیˈ از جوانان بومی فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متولد 1361 شهرستان نیکشهر به عنوان جوانترین بخشدار سیستان و بلوچستان عهده دار مسوولیت بخشداری مرکزی نیکشهر شد.

بلوچزهی چند سال به عنوان خبرنگار افتخاری خبرگزاری جمهوری اسلامی و چهار سال مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) نیکشهر فعالیت می کرد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.