زنجان/

آموزش لازمه تقویت توان یگان حفاظت محیط زیست است

فرمانده محترم یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اهمیت آموزش در تقویت توان یگان حفاظت محیط زیست گفت:افرادی که آموزش لازم در این زمینه ندارند در انجام وظایف سازمانی نیز موفق نخواهند بود و شایسته است به صورت دوره ای آموزش های لازم در این زمینه صورت پذیرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی فرماندهان یگان حفاظت استان با اشاره به اهمیت آشنایی پرسنل یگان با جدیدترین قوانین مربوط به یگان حفاظت خواستار جدی گرفته شدن این قوانین از سوی مامورین یگان شدند.

خیلدار با بیان اینکه آشنایی با قوانین مربوطه قطعا در انجام ماموریت های گشت و کنترل مناطق و استفاده اصولی از تجهیزات در اختیار ، نتیجه مطلوبی خواهد داشت، توجه بیشتر در این زمینه را خواستار شد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در این زمینه یاد آور شد:تجربه نشان داده است افرادی که آموزش لازم در این زمینه ندارند در انجام وظایف سازمانی نیز موفق نخواهند بود و شایسته است به صورت دوره ای آموزش های لازم در این زمینه صورت پذیرد

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه با اشاره به تاکید سرکار خانم دکتر ابتکار ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تقویت توان یگان حفاظت و اهمیت آموزش در این زمینه، آموزش در این زمینه را لازم دانسته و ادامه داد: یگان حفاظت سازمان برای آموزش همکاران برنامه های ویژه ای داشته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد نمود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان نیز با تائید صحبت های فرمانده یگان حفاظت سازمان افزود: بنده در این زمینه تلاش خواهم کرد تا کلیه همکاران قوانین مربوط در این حوزه را فرا گرفته و بکار گیرند.

محمد پور با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در آینده خاطرنشان کرد: آموزش صحیح قوانین قطعا در پیشبرد اهداف سازمانی کمک شایانی به ما خواهد کرد پس باید در این زمینه پرتلاش ظاهر شویم./ز

برچسب ها: آموزش ، تقویت ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.