عضو جمعیت مبارزه با دخانیات کشور:

مصرف هر نخ سیگار 8 دقیقه از عمر انسان می‌کاهد

دهقان گفت: مصرف هر نخ سیگار 8 دقیقه از عمر انسان می‌کاهد و در هر 6 ثانیه یک نفر بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهد.

نصیر دهقان عضو جمعیت مبارزه با دخانیات کشور، عضو انجمن بین‌المللی تحقیقات تنباکو و سیگار در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ترک سیگار یکی از بهترین راه‌هایی است که افراد سیگاری می‌تواند برای سلامت خود و خانواده‌شان انجام دهند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف هر نخ سیگار 8 دقیقه از عمر انسان را کم می‌کند و در هر 6 ثانیه یک نفر بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند.

البته لازم بذکر است؛ طبق برآورد آماری از جمعیت کنونی کشورمان بالغ بر 15 تا 20 میلیون نفر از افراد جامعه روزانه سیگار می‌کشند.

وی اذعان داشت: با برگزاری همایش ترک سیگار امیدواریم بتوانیم راه حلی برای ترک سیگار افراد جامعه ارائه دهیم.

در واقع هدف از برگزاری همایش ترک سیگار آموزش تکنیک‌های کاهش مصرف سیگار است.

دهقان بیان کرد: این همایش در روز جمعه 14 شهریور واقع در خیابان سعادت آباد- بلوار دریا روبروی پارک دلاوران – سالن همایش‌ خانه معلم از ساعت 10 صبح الی 14 بعد از ظهر برگزار می‌شود و هزینه‌ی ثبت‌نام افراد در این همایش جهت امور خیریه به کانون ناشنوایان ایران اهدا می‌شود افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88685162-021 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار