بجنورد/

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در خراسان شمالی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه های ارائه اقلام پاییزه در شهرهای مختلف استان از سیزدهم شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی یحیی نیکدل با اشاره به برپایی نمایشگاه های پاییزه در خراسان شمالی، گفت: این نمایشگاه از سیزدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان در تخته ارکان آغاز و تا بیست و سوم این ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که در این نمایشگاه اقلامی نظیر لوازم التحریر، کیف وکفش، البسه، مواد پروتینی و ... با تخفیف پنج الی 20 درصدی نسبت به بازار ارائه می شوند، افزود: نمایشگاه مزبور همه روزه از ساعت 10 الی 22 برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

نیکدل با بیان این که هدف از برگزاری این نمایشگاه ها کمک به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در شروع مهرماه با توجه به افزایش تقاضای برخی از اقلام خاص دانست و اضافه کرد: علاوه بر بجنورد نمایشگاه های پاییزه در شهرهای شیروان، اسفراین، جاجرم و آشخانه نیز برگزار می شود.

به گفته وی نمایشگاه ارائه اقلام پاییزه در شیروان از بیست و هشتم شهریور تا هفتم مهر، در جاجرم از بیستم تا بیست و هفتم شهریور و در آشخانه از بیستم تا سی ام این ماه برگزار می شود و در اسفراین نیز نمایشگاه مزبور از نهم شهریور آغاز شده و تا هجدهم این ماه دایر است.

به گفته ی نیکدل در شهرهایی از خراسان شمالی که در آنها نمایشگاه پاییزه برگزار نمی شود؛ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به برپایی فروش های فوق العاده در شماری از فروشگاه های اصلی شهرها می کندز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.