دردسرهای لاغر شدن ببعی در شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» جمعه، 14 شهریور از ساعت 11 روی آنتن تلویزیون می‌رود، در این قسمت «ببعی» برای لاغر شدن به کمربند لاغری متوسل می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این  قسمت از مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» ببعی سرآسیمه به سراغ آقای مجری می رود تا به او خبر بدهد که فامیل دور  قصد فروش آن را دارد؛ به دنبال این ماجرا آقای مجری متوجه می شود که «فامیل دور» نگران اضافه وزن ببعی است.
 
در سکانس دوم این مجموعه تلویزیونی آقای مجری  کلاه قرمزی و دوستان را جمع می کند تا در کنار یکدیگر ورزش کنند، او متوجه می شود که ببعی برای کم کردن وزن خود به کمربند لاغری متوسل شده است.
 
در این قسمت از برنامه، کله قرمزی و دوستانش با یکدیگر مسابقه می دهند آنها قرار می گذارند که پای کوه بدوند، اما پسر خاله که دلش برای شاگرد مکانیک به رحم آمده از این برنامه جا می ماند.
 
در ادامه آقای مجری درباره اهمیت ورزش، رشته های مختلف ورزشی و تاثیر آن در سلامتی انسان های با بچه ها صحبت می کند.
 
مجموعه «کلاه قرمزی» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب روی آنتن می رود.
 
«کلاه قرمزی» از ابتدای دهه 70 به مخاطبان تلویزیون معرفی شد و  با گذشت بیش از 20 سال همچنان محبوب خانواده های ایرانی است.
 
 دنیا فنی زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک گردان های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی صداپیشگی شخصیت ها را بر عهده دارند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار