اخبار برگزیده فضای مجازی،

قضاوت داوران زن در فوتبال ایران /کدام کشورها بیشترین زن در جهاد نکاح را دارند!

سربازان برای بخشش اضافه خدمت مراجعه کنند، تبدیل برخی بوستانهای پایتخت به پاتوق اراذل و اوباش، دختران ما با پوستر بی‌حجاب نشدند که با پوستر باحجاب شوند!،علی کریمی در بازی پرسپولیس-تراکتور و ... از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

سربازان برای بخشش اضافه خدمت مراجعه کنند

به گزارش ایسنا، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ه اظهارکرد: بخشش اضافه خدمت سربازان وظیفه حین خدمت براساس (تبصره یک ماده 58)، در اختیارفرمانده‌هان یگان‌های خدمتی آنان می باشد و دراین خصوص هیچ گونه مسئولیتی بر عهده سازمان وظیفه عمومی ناجا و یا مراکز وظیفه عمومی استان‌ها نمی باشد.وی خاطرنشان کرد: کلیه سربازان حین خدمت که دارای اضافه خدمت سنواتی هستند، در صورت داشتن یکی از ضوابط مربوط به (تبصره یک ماده 58) قانون خدمت وظیفه عمومی، می توانند با مراجعه به نیروی انسانی یگان خدمتی خود نسبت به درخواست و پیگیری بخشش اضافه خدمت خود اقدام کرده و یگان‌های خدمتی آنان نیز باید به درخواست آنان رسیدگی کند.

تبدیل برخی بوستانهای پایتخت به پاتوق اراذل و اوباش

به گزارش مهر، اقبال شاکری با بیان اینکه بارها موضوع امنیت فضاهای عمومی در شورا مطرح شده است گفت: اگر خانواده ها نتوانند از فضاهای عمومی طراحی شده برای شهر استفاده کنند این موضوع در تضاد با هدف ایجاد این فضاهاست.وی ادامه داد: براساس گزارشهایی که از برخی از بوستانهای پایتخت به شورا می رسد تعدادی از این پارکها به مکانی ناامن و پاتوقی برای ارذل و اوباش تبدیل شده و انواع آسیبهای اجتماعی را در این پارک ها می توان دید.این عضو شورای شهر تهران با تاکید براینکه نباید نیروی انتظامی و شهرداری به نام مردم هزینه کنند و به کام دیگران استفاده شود تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری شهرداری باید نظم و امنیت را در بوستانها پیاده کند.ابوالفضل قناعتی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز با انتقاد از نبود امنیت برخی بوستانهای پایتخت گفت: به جز چند پارک بزرگ، سایر بوستانهای پایتخت امنیت کافی ندارند و هرگونه بزه ای از سرقت تا آدم کشی در آن رخ می دهد.وی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت در پایتخت حساس و مهم است، گفت: متاسفانه آن طور که باید به این موضوعات پرداخته نمی‌شود. ما شاهد توزیع مشروبات الکلی، مواد مخدر و مسائل ضد اخلاقی در سطح شهر هستیم.

ازدواج زن هندی با یک سگ! + عکس

به گزارش ایسنا : «مانگلی موندا»، 18 ساله که به همراه خانواده‌اش در روستای «جارکلند» زندگی می‌کند طی آیین سنتی هند با یک سگ ولگرد به نام «شرو» پیمان زناشویی بست. این اقدام عجیب وی پس از آن صورت گرفت که تعداد از بزرگتر‌های روستا گفتند این زن نفرین شده است و ازدواج او با هر مردی منجر به مرگ آن مرد می‌شود.«سری آمنموندا»، پدر این دختر گفت: ریش‌سفیدهای روستا به ما گفتند باید هرچه سریعتر مقدمات ازدواج «موندا» را با این سگ فراهم کنید. ما نیز خواستیم به آنها اطمینان دهیم که طلسم شیطان باطل شده است.وی گفت: اصلا از این ازدواج خوشحال نیستم. اما با این حال از اینکه این ازدواج به صورت رسمی ثبت نمی‌شود خوشحالم چون می‌توانم به دنبال ازدواج با یک انسان واقعی باشم.خانواده موندا گفتند: اگرچه «شرو» معشوق موندا نیست اما از این پس در خانه ما مکانی برای زندگی یافته و از آوارگی نجات یافته است.

بزرگترین چاقوی دنیا+ عکس


بزرگترین چاقوی دنیا واقع در زنجان

قضاوت داوران زن در فوتبال ایران + عکس

افتتاحیه دومین فستیوال بین‌المللی فوتبال پایه ایران با شرکت حدود ۴۵۰ دانش‌آموز به همراه اعضای کادر فنی و مربیان صبح امروز در آکادمی فوتبال ایران برگزار شد.

دختران ما با پوستر بی‌حجاب نشدند که با پوستر باحجاب شوند!

به گزارش مهر، حجت الاسلام محمدرضا زائری در نخستین همایش فعالان محصولات فرهنگی اسلامی به اهمیت جنس تبلیغات و کالای تبلیغی انتخاب شده اشاره کرد وگفت: ما برای تبلیغ حجاب از پوستر و بنر استفاده می کنیم، نتیجه این می‌شود که مخاطب بی توجه از کنار این بنرها می گذرد. مگر دختران ما با پوستر و بنر بی حجاب شدند که ما با این محصولات فرهنگی سعی در محجبه کردن آنها داریم؟

حامد زمانی و عبدالرضا هلالی از آخرین اثرشان رونمایی می‌کنند

به گزارش فارس، به مناسبت فرا رسیدن میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع)، چهارمین محفل خوانندگی دل‌صدا با اجرای برنامه‌های متنوع در مشهدالرضا برگزار می‌شود.در این برنامه که اجرای آن را علی ضیا بر عهده دارد، گروه‌های سرود و تواشیح به اجرای برنامه خواهند پرداخت.همچنین در این برنامه از آخرین اثر حامد زمانی که به همراه عبدالرضا هلالی آن را اجرا کرده، رونمایی خواهد شد.

علت اختلالات اخیر اینترنت مخابرات چیست؟

به گزارش آفتاب، برخی کاربران مخابرات از افزایش اختلال و کندی اینترنت خود در روزهای اخیر خبر داده و حتی می‌گویند در تماس با مرکز 2020 مخابرات، به آنها اینگونه اعلام شده است که شبکه مخابرات طی روزهای اخیر با مشکلاتی همراه بوده است.داوود زارعیان - سخنگوی شرکت مخابرات ایران بر این نکته تاکید کرد که شبکه مخابرات با مشکل خاصی مواجه نیست و وضعیت این شبکه در حالت عادی قرار دارد.وی درعین حال یادآور شد: البته با توجه به این‌که در برخی مناطق شرکت مخابرات در حال نصب تجهیزات توسعه‌ای است، ممکن است به واسطه‌ی توسعه کابل فیبر نوری در منطقه مخابراتی خاصی برای مدتی کوتاه کاربران با کندی‌هایی مواجه شوند. اما آنچه مشخص است آنکه مشکل اساسی در شبکه وجود ندارد و همان‌طور که اشاره شد احتمالا اختلالات حالت منطقه‌ای و موردی دارد.

نظر آزاده نامداری درباره ارسلان قاسمی+عکس

آزاده نامداری با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت" برادری که هیچوقت نداشتم...وحالا پیدا کردم"

اعلام رتبه کشورهایی که بیشترین زن جهاد نکاح دارند!

به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های عراق با انتشار گزارش مفصلي در مورد پديده "جهاد نکاح"، تلاش کردند که به اين پرسش پاسخ دهند که زنان کدام کشورها بيشتر تن به جهاد نکاح مي دهند؟در گزارش اين رسانه هاي عراقي آمده: «درصد حضور زنان استرالیایی، مالزیایی و انگلیسی در "جهاد نکاح" بیشتر از دیگر کشورها است.سال گذشته آمارها نشان می داد که زنان کشورهای شمال غرب آفریقا همانند تونس، مراکش و الجزائر بیشترین حضور را در "جهاد نکاح" داشته اند ولی اکنون زنان کشورهای بیگانه و غیر مسلمان به انجام این عمل روی آورده اند!».لازم به ذکر است،‌ آمار دقيقي از دختران و زناني که براي "جهاد نکاح" نزد نيروهاي "داعش" رفته اند در دست نيست اما آنچه مسلم است بسيار از آنان يا باردار شده و يا به بيماري هاي مختلف جنسي مبتلا شده اند.

وحشیانه ترین فستیوال تاریخ!+ عکس

به گزارش جام نیوز، بر شاخ های گاوی در کارناوال النویلو دو بومباس در میرا، واقع در شمال کیتو، پایتخت اکوادور آتش گذاشته شده است. هزاران تن از شهروندان میرا هر ساله در این کارناوال شرکت می کنند. این کارناوال از قرن ها پیش در اسپانیا برپا می شده است. مدافعان حقوق حیوانات مخالف برپایی این جشن هستند.






بازداشت 44 نفر در پارتی مختلط شبانه

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی فریدونکنار از دستگیری ۴۴ نفر در پارتی شبانه شهرک خزرشهر جنوبی و توقیف چند دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این شهرستان خبر داد.مهدی نریمانی اظهار داشت: با یک عملیات پلیسی موفق شدیم پس از ردگیری برگزاری یک پارتی شبانه مختلط در شهرک خزرشهر جنوبی در ضلع شرقی شهر ساحلی فریدونکنار شرکت کنندگان در این پارتی را دستگیر کنیم.وی با اشاره به دستگیری ۴۴ نفر در این پارتی مختلط گفت: ۶ دستگاه خودروی لوکس و چند صد میلیونی در این پارتی توقیف و حدود ۷۰ لیتر مشروبات الکلی نیز از این افراد کشف شده است. بیشترین شرکت کنندگان در این پارتی اهل تهران بودند.شرکت کنندگان در این پارتی شبانه مختلط پس از دستگیری توسط فرماندهی انتظامی فریدونکنار به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

علی کریمی در بازی پرسپولیس-تراکتور+ عکس

حامد لک که پیش از این بارها علاقه اش را به علی کریمی نشان داده بود، در پایان بازی با پرسپولیس با درآوردن پیراهنش تیشرتی با عکس شماره 8 فصل پیش تراکتورسازی نشان داد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار