سخنگوی ستاد انتخاباتی "عبدالله":

مذاکرات سیاسی به نقطه ناامید کننده رسید/ در آستانه اعلام تصمیم هستیم

سخنگوی ستاد انتخاباتی "عبدالله" با اظهار نارضایتی از روند مذاکرات سیاسی، اظهار داشت: مذاکرات سیاسی بین ۲ تیم انتخاباتی به نقطه ناامیدکننده رسیده و تیم اصلاحات و همگرایی در آستانه اتخاذ و اعلام تصمیم نهایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران "فضل الرحمان اوریا" سخنگوی ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله،  با اظهار نارضایتی از روند مذاکرات سیاسی، اظهار داشت: مذاکرات سیاسی بین 2 تیم انتخاباتی به نقطه ناامید کننده رسیده و تیم اصلاحات و همگرایی در آستانه اتخاذ و اعلام تصمیم نهایی خویش قرار گرفته است.
 
وی افزود: چنانچه تغییرات جدی و انعطاف اساسی در مواضع تیم رقیب ایجاد نشود، زمانی برای انتظار بیشتر باقی نمانده و تیم اصلاحات و همگرایی در آینده نزدیک تصمیم نهایی خود را به مردم اعلام می‌کند.
 
اوریا احتمال اعلام دولت موازی از سوی تیم اصلاحات و همگرایی را به طور قاطع رد و اظهار داشت: خبر احتمال اعلام دولت موازی توسط تیم اصلاحات که امروز منتشر شده بی‌اساس است و چنین تصمیمی از سوی این تیم اتخاذ نشده است.
 
این درحالی است که تیم تحول و تداوم، تیم عبدالله را به طرح خواسته‌های فراقانونی از جمله اینکه رئیس اجرایی رئیس کابینه هم باید باشد، متهم کرده و خواستار کوتاه‌آمدن تیم رقیب از این خواسته‌ها شده است.
 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.